Podróż z mieczem świetlnym w dłoni. Nietypowy pomysł Japończyków

Podróż z mieczem świetlnym w dłoni. Nietypowy pomysł Japończyków

Miecze świetlne (Fot. NerdSociety.com)
Miecze świetlne (Fot. NerdSociety.com)
Łukasz Michalik
27.09.2011 14:00, aktualizacja: 11.03.2022 10:44

Premiera kolekcjonerskiego wydania kosmicznej sagi „Star Wars: The Complete Collection” została wsparta ciekawymi działaniami marketingowymi. Poza opisywanym przez Maćka gigantycznym, świetlnym mieczem w centrum Londynu, na ciekawą formę reklamy zdecydowano się w Japonii.

Premiera kolekcjonerskiego wydania kosmicznej sagi „Star Wars: The Complete Collection” została wsparta ciekawymi działaniami marketingowymi. Poza opisywanym przez Maćka gigantycznym, świetlnym mieczem w centrum Londynu, na ciekawą formę reklamy zdecydowano się w Japonii.

Jeden z elementów prowadzonej w Japonii kampanii reklamowej zakłada wykorzystanie wagonów tokijskiego metra. Choć jest to popularne miejsce wśród reklamodawców, tym razem zostało potraktowane w nietypowy sposób.

Miecze świetlne w tokijskim metrze (Fot. DigitalTrends.com)
Miecze świetlne w tokijskim metrze (Fot. DigitalTrends.com)

Dzięki odpowiedniemu oklejeniu uchwytów, których trzymają się pasażerowie, wagon wypełnił się ustawionymi pionowo mieczami. W godzinach szczytu, gdy każdy z nich jest trzymany przez jakiegoś podróżnego, efekt musi być naprawdę ciekawy.

Miecze świetlne w tokijskim metrze (Fot. DigitalTrends.com)
Miecze świetlne w tokijskim metrze (Fot. DigitalTrends.com)

Wystarczyła odrobina kreatywności, by każdy z pasażerów choć przez chwilę mógł poczuć się jak bohaterowie wprowadzanej na rynek kolekcji filmów. Kampania w Japonii pokazuje zarazem, że ciekawe akcje marketingowe nie zawsze muszą odwoływać się do spektakularnych pokazów czy drogich działań.

Podobny pomysł wykorzystał niegdyś jeden z producentów zegarków:

Nietypowe uchwyty (Fot. GuerrillaPromos.com)
Nietypowe uchwyty (Fot. GuerrillaPromos.com)

Źródło: Digital Trends

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)