Po co założycielowi Google'a tajne konto na Facebooku?

Po co założycielowi Google'a tajne konto na Facebooku?

Sergey Brin (Fot. Google.com)
Sergey Brin (Fot. Google.com)
Łukasz Michalik
21.04.2011 11:03

Mogłoby się wydawać, że Google i Facebook to bezlitośni rywale. Okazuje się jednak, że magia serwisu społecznościowego działa również na tych, którzy z racji pełnionej funkcji powinni być odporni na takie pokusy. Po co Sergeyowi Brinowi tajne konto na Facebooku?

Mogłoby się wydawać, że Google i Facebook to bezlitośni rywale. Okazuje się jednak, że magia serwisu społecznościowego działa również na tych, którzy z racji pełnionej funkcji powinni być odporni na takie pokusy. Po co Sergeyowi Brinowi tajne konto na Facebooku?

Ignorowanie kanału marketingowego, jakim jest Facebook, byłoby nierozsądne. Zarówno Google, jak i Sergey mają tam swoje strony i konta. Jednak oficjalne, znane internautom adresy to nie wszystko.

Jak się okazuje, współzałożyciel Google’a ma na Facebooku dobrze zakamuflowane konto z restrykcyjnymi ustawieniami prywatności.

Jeden z dziennikarzy, Ryan Tate, ustalił jednak, że konto Sergey Sergey rzeczywiście należy do Brina. Choć na profilu nie ma zdjęcia, współzałożyciela Google’a zdradza kilka widocznych detali, m.in. uczelnia i zainteresowanie przeglądarką Google Chrome.

Na dodatek okazało się, że wśród przyjaciół tajemniczej postaci jest wielu weteranów Google’a, którzy pracowali w firmie w początkowym etapie jej działalności, jak obecny pracownik Facebooka Bret Taylor czy były menedżer Google’a, a także współwłaściciel Twittera Chris Sacca.

Cała sprawa staje się jeszcze ciekawsza w kontekście zadań, jakie stoją przed Sergeyem. Brin odpowiada obecnie za projekty Google’a dotyczące sieciowych społeczności, w tym m.in. Google Me czy +1.

Czy Sergey nie wziął pod uwagę, że mimo prób ukrywania własnej tożsamości konspiracja może się wydać? Jak sądzicie, po co było mu potrzebne dodatkowe konto?

Źródło: Gawker

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)