Jak kreatywnie reklamować odkurzacze? [wideo]

Jak kreatywnie reklamować odkurzacze? [wideo]

Fot. na lic. CC; Flickr.com/by rwkvisual
Fot. na lic. CC; Flickr.com/by rwkvisual
Paweł Żmuda
29.03.2011 15:03

Każdy uważny czytelnik Gadżetomanii wie pewnie, że dość rzadko opisujemy takie sprzęty jak odkurzacze. Zdecydowanie nie są to poręczne i, co ważniejsze, interesujące gadżety. Są jednak na świecie firmy, które do swoich produktów podchodzą z pewnym dystansem i sprawiają, że nawet odkurzacz staje się ciekawym sprzętem. Jak dobrze wypromować odkurzacz?

Każdy uważny czytelnik Gadżetomanii wie pewnie, że dość rzadko opisujemy takie sprzęty jak odkurzacze. Zdecydowanie nie są to poręczne i, co ważniejsze, interesujące gadżety. Są jednak na świecie firmy, które do swoich produktów podchodzą z pewnym dystansem i sprawiają, że nawet odkurzacz staje się ciekawym sprzętem. Jak dobrze wypromować odkurzacz?

Kreatywna reklama odkurzacza wcale nie musi odnosić się do wartości rodzinnych i przekonywać, że w posprzątanym domu kwitnie miłość i zrozumienie. Prawdziwie bezkompromisowy sprzęt ma zupełnie inne zadania. Zresztą już sama nazwa Dirt Devil mówi, że nie jest to zabawka dla wypięknionych pań domu. Sprawdźcie sami:

Dosyć niekonwencjonalny spot wyprodukowany przez brytyjski Dirt Devil, został opublikowany już kilka miesięcy temu, jednak dobre pomysły zasługują na uznanie, nawet jeśli nie należą do najświeższych. Na YouTube można znaleźć jeszcze kilka innych ciekawych klipów promujących odkurzacze.

Firma zajmuje się również produkcją nieco bardziej poręcznych sprzętów, idealnie nadających się do sprzątania brudnych stołów w jednej z popularnych stacji telewizyjnych.

Dirt Devil Commercial

Na uznanie zasługuje również spot przedstawiający prawdziwy sabat gospodyń domowych. Tylko co tam robi ten facet?

Dirt Devil "BROOM VAC"

Jeśli znacie jakieś inne ciekawe reklamy sprzętów AGD, koniecznie dajcie nam znać w komentarzach.

Źródło: youtube

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)