Philips PFL9705 przestanie piszczeć także w Polsce!

Philips PFL9705 przestanie piszczeć także w Polsce!

Philips PFL9705 przestanie piszczeć także w Polsce!
Szymon Adamus
02.10.2010 09:16

Informowałem Was o problemach z piszczącymi telewizorami Philips PFL9705. Problemach, które producent rozwiązuje w Wielkiej Brytanii. Zresztą nie tylko tam. Dostałem odpowiedź od Philipsa w sprawie Polski.

Informowałem Was o problemach z piszczącymi telewizorami Philips PFL9705. Problemach, które producent rozwiązuje w Wielkiej Brytanii. Zresztą nie tylko tam. Dostałem odpowiedź od Philipsa w sprawie Polski.

Jak zapewne pamiętacie, angielscy klienci Philipsa słyszący nieprzyjemny pisk muszą jedynie skontaktować się z obsługa klienta, a producent zajmie się problemem. Z nieskrywaną przyjemnością donoszę, że w Polsce ma być dokładnie tak samo. Ze sprawą zgłosiłem się do polskiego oddziału Philipsa i dostałem szybką i konkretną odpowiedź.

[cytat]W odpowiedzi na Pańskie zapytanie, chciałabym zapewnić Pana, że po przeprowadzeniu badań firma Philips zidentyfikowała problem, który może występować w telewizorach LED z serii 9705, pochodzących ze wczesnych partii produkcyjnych.

W telewizorach LED z serii 9705, tak jak we wszystkich innych, znajdują się drgające elementy elektroniczne. Na skutek wibracji tych elementów powstaje dźwięk (brzęczenie), który podczas normalnego użytkowania jest niesłyszalny. Wszystkie telewizory z serii 9705 emitują hałas o akceptowalnym poziomie (około 23 db), jednak stwierdziliśmy, że z powodu niewielkich różnic w rozmieszczeniu poszczególnych elementów elektronicznych nieliczne telewizory mogą emitować hałas o większym natężeniu.

Jeśli konsument jest niezadowolony z poziomu hałasu emitowanego przez telewizor, podejmiemy szybkie działania w celu rozwiązania problemu. Konsumenci mogą kontaktować się z Działem obsługi klienta Philips, który zorganizuje wykonanie modyfikacji sprzętowych całkowicie rozwiązujących problem.

Firma Philips pragnie zapewnić konsumentów, że powyższy problem nie stanowi jakiegokolwiek zagrożenia dla użytkowników.[/cytat]

I takie podejście do klienta lubię!

Z działem obsługi klientów polskiego oddziału Philipsa można skontaktować się w różnoraki sposób:

Mam nadzieję, że wszyscy HDTVmaniacy cieszący się modelem Philips PFL9705 nie mają problemów z piskiem. Jeśli jednak tak, to teraz macie rozwiązanie.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)