Rów Mariański doczekał się pierwszego billboardu! [wideo]

Rów Mariański doczekał się pierwszego billboardu! [wideo]

Rów Mariański doczekał się pierwszego billboardu! [wideo]
Artur Starzyk
29.12.2009 23:19

Wyobraźcie sobie przez moment, że jesteście człowiekiem odpowiedzialnym za kampanię reklamową samochodu Alfa Romeo 147. Znana jest już cena: 15 tyś euro oraz hasło reklamowe „Nie możemy zejść niżej”. Gdzie ustawilibyście billboard z takim hasłem?

Wyobraźcie sobie przez moment, że jesteście człowiekiem odpowiedzialnym za kampanię reklamową samochodu Alfa Romeo 147. Znana jest już cena: 15 tyś euro oraz hasło reklamowe „Nie możemy zejść niżej”. Gdzie ustawilibyście billboard z takim hasłem?

Możecie śmiało zostawić odpowiedź w komentarzu pod wpisem. Tymczasem powiem Wam, gdzie uczyniło to szefostwo Alfa Romeo. Wybór padł na najgłębsze miejsce na ziemi, czyli na Rów Mariański. Zgodnie z ostatnim odczytem, głębokość rowu wynosi 10911 metrów. Poniżej filmik, który prezentuję tą niecodzienną „akcje reklamową”. Rzeczywiście, niżej już nie da się zejść:

Lunatic Alfa Romeo 147 trip

Czy ekipie Alfa Romeo na prawdę udało się ustawić billboard na dnie Rowu Mariańskiego? Ciśnienie tam panujące jest ponad 1000-krotnie wyższe niż normalne ciśnienie atmosferyczne. Żadna reklama nie przetrwałaby tam ani minuty. Z drugiej jednak strony, dział reklamowy  włoskiego koncernu usilnie stara się wszystkich o tym przekonać. Ruszyła nawet specjalna witryna internetowa dokumentująca całe zdarzenie.

Jak by na to nie spojrzeć, mamy do czynienia z pierwszą kampanią reklamową która zainstalowała billboard na dnie Rowu Mariańskiego. Nawet jeśli jest to wydarzenie fikcyjne, to miło pomyśleć że człowiek jest wstanie takie rzeczy osiągnąć. Ciekaw jestem, jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy rzeczywiście niżej nie da się już zejść przy tworzeniu reklamy?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)