ClickStick - inteligentny antyperspirant! Koniec z przykrymi zapachami

ClickStick - inteligentny antyperspirant! Koniec z przykrymi zapachami

ClickStick - inteligentny antyperspirant! Koniec z przykrymi zapachami
Adam Bednarek
20.10.2014 08:03

Twórcy ClickStick przekonują, że nawet tak prosta czynność jak korzystanie z antyperspirantu wymaga pomocy technologii.

ClickStick zadba o odpowiednią dawkę

I choć z tego pomysłu możemy się śmiać i szydzić, to… coś w tym jest. Najciekawszą funkcją ClickStick jest specjalny przycisk, dzięki któremu dostajemy taką dawkę, jaka jest nam potrzebna. Nie za dużo, żeby nie podrażnić skóry, ale też nie za mało, żeby później nie mieć przykrej wpadki. Po prostu ClickStick daje nam tyle żelu, ile potrzebujemy. Wystarczy wcisnąć i jest.

Wydaje się to głupie, ale jeśli dzięki temu ktoś uniknie podrażenia, to nagle okazuje się, że ClickStick naprawdę się przyda.

Gadżet współpracuje ze smartfonem, więc zalicza się do grona “inteligentnych” gadżetów. Nie chodzi tu o to, aby informować znajomych na Facebooku, że właśnie zaaplikowaliśmy kolejną dawkę antyperspirantu, a o… przypominanie.

Obraz

ClickStick współpracując z aplikacją śledzi aktywność właściciela. Łatwo się domyślić, jak to działa. Obserwując liczbę przebytych kilometrów aplikacja “widzi”, że przyda się kolejna dawka, więc przypomina o tym wysyłając informację. A przy okazji ją zwiększy, jeśli jeździliśmy lub biegaliśmy długo. Rzecz jasna da o sobie znać, gdy zapomnimy o codziennym użytkowaniu - nie wyjdziecie z domu bez skorzystania z antyperspirantu.

Obraz

Owszem, można się przyczepić, że to niezbyt dobrze świadczy o właścicielu, skoro nie pamięta o takich podstawowych rzeczach, ale sami wiecie, jak to w dzisiejszym, zabieganym świecie jest. Jeżeli technologia może pomóc, to dlaczego z tego nie skorzystać?

ClickStick kupować można za pomocą Kickstartera. Ceny zaczynają się od 21 dolarów. Premiera w maju.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)