Śmieszne telefoniczne rozmowy konsultantów TOP 10 (audio)

Śmieszne telefoniczne rozmowy konsultantów TOP 10 (audio)

Śmieszne telefoniczne rozmowy konsultantów TOP 10 (audio)
Marcin Krzewicki
04.04.2010 14:30, aktualizacja: 11.03.2022 15:32

W dniu dzisiejszym na rozluźnienie i poprawę humoru proponuję przesłuchanie dzisiejszego TOP-u nietypowych i śmiesznych rozmowach telefonicznych konsultantów rozmaitych firm.

W dniu dzisiejszym na rozluźnienie i poprawę humoru proponuję przesłuchanie dzisiejszego TOP-u nietypowych i śmiesznych rozmowach telefonicznych konsultantów rozmaitych firm.

Chciałby zaznaczyć, że wyjątkowo trudno było znaleźć ciekawe i śmieszne wersje nie zawierające masy wulgarnych ozdobników. Po dłuższym czasie przesłuchiwania przeróżnych materiałów i uspokojeniu gromkiego śmiechu w końcu udało się stworzyć w zasadzie kulturalną, dzisiejszą top listę śmiesznych rozmów konsultantów rozmaitych firm.

Muszę wcześniej poinformować, że w niektórych materiałach, co prawda pojawia się jeden krótki niecenzurowany przerywnik, ale jest on wpleciony w rozmowę w taki sposób, że właściwie stanowi ozdobę przesłuchiwanego dialogu.

Ze swojej strony pranę doradzić, aby odłożyć wszelkie ostre narzędzia jak widelce, noże, a także gorące napoje. Przed monitorem zostają jedynie chusteczki higieniczne.

Rozmowa konsultantki TP SA z Przygluchawa Babcia

  1. Wyjątkowa rozmowa konsultantki Telekomunikacji Polskiej z prawdopodobnie niezbyt dobrze słyszącą starszą panią. Po prostu majstersztyk.
  1. Telemarketer z Netii po dodzwonieniu się do jednego z potencjalnych klientów został mocno zdezorientowany. Moim zdaniem oniemiał z zachwytu przez poznanie niesamowitej oferty telekomunikacyjnej nieznanej, "konkurencyjnej firmy".
  1. Tutaj narodziła się rozmowa rodem z  prawdziwych teorii spiskowych. Różne rzeczy można wywnioskować z faktu, że przestał działać program Telewizji Trwam.
  1. Na pewno każdy z Was przynajmniej raz w życiu przeprowadził rozmowę z konsultantem swojego providera internetowego. Rozdrażniony procesem weryfikacji klient ze stoickim spokojem zaproponował konsultantowi małą prezentację techniki walki MMA.
  1. Oj jak wiele legend krąży na temat naszej biurokracji, oj jak wiele. Tylko nie wiadomo dlaczego określa się je właśnie takim mianem? W tym przypadku mamy możliwość przesłuchania czegoś w stylu rozmowy "międzywydziałowej".

PZU - Emu

  1. Teraz będzie troszeczkę o ubezpieczeniach ptaków Emu.

"Taksóweczka stoi..."

  1. Tutaj role się odwracają. Udająca konsultantkę niezidentyfikowana osoba próbuje wmówić pewnej pani, że jakiś czas temu zamówiła taksówkę.

Rozmowa z konsultantem Zielonej Lini

  1. Sam kilka razy zastanawiałem się po co w ogóle drukuje się masy ulotek i rozdaje je przechodniom na mieście, skoro każdy wyrzuca je do śmietnika. Jedna ze stron w rozmowie przedstawi temat w dosłowny sposób.
  1. Ile razy mieliście wrażenie, że konsultant jest dla Was uprzejmy na siłę? Jeśli doświadczyliście takiej sytuacji, możecie usłyszeć, co taka osoba o Was myśli o mówi po zakończonej rozmowie. Materiał przedstawia ocenzurowany monolog.

Telefon do CPR

  1. Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Według pewnej pani jest to miejsce gdzie dzwoni się po to, aby się dowiedzieć czy kogoś tam przypadkiem nie trzeba ratować, albo naskarżyć na nieznośnego męża. Wielkie mi co. Czasami przecież trzeba się komuś pożalić.

Mam nadzieję, że podobało się Wam dzisiejsze zestawienie śmiesznych telefonicznych rozmów z konsultantami. Ufam, że nie zniesmaczyły nikogo drobne słowne "przyozdobienia" wplątane w poszczególne konwersacje. Jest mi niezwykle miło, że mogłem zaoferować Wam nieco dobrego humoru.

Źródło: youtube

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)