Wiedźmin 2: czego się dowiedzieliśmy na konferencji CD Projektu?

Wiedźmin 2: czego się dowiedzieliśmy na konferencji CD Projektu?

Wiedźmin 2: czego się dowiedzieliśmy na konferencji CD Projektu?
Mateusz Gajewski
25.03.2010 14:52

Dziś o godzinie 14 podczas konferencji prasowej CD Projektu dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy na temat Wiedźmina 2. Zajrzyjcie do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie kilka ciekawych informacji odnośnie tej gry i samej konferencji.

Dziś o godzinie 14 podczas konferencji prasowej CD Projektu dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy na temat Wiedźmina 2. Zajrzyjcie do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie kilka ciekawych informacji odnośnie tej gry i samej konferencji.

Odbył się pierwszy publiczny pokaz Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Na samym początku mogliśmy obejrzeć znany Wam już trailer gry.

Trailer w ciągu kilku dni obejrzało ponad 300 tysięcy osób z całego świata. Pierwsza część gry ukazała się 26 października 2007. Gra została okrzyknięta RPG roku 2007, średnia ocena to 86%, do tej pory zarejestrowano ponad milion fanów. Gra przyniosła zysk 1,8 miliona złotych. Twórcy są zadowoleni.

W przypadku Wiedźmina 2 ma być prościej. Twórcy mają już swoją własną technologię, która pozwala im tworzyć gry RPG z nieliniowym wątkiem. Grę tę ma tworzyć zgrany już zespół, który posiada spore doświadczenie. Pod uwagę brane są także komentarze graczy i mediów odnośnie tego tytułu. O drugiej części gry pisano już na największych serwisach zagranicznych, gdzie tytuł traktowany był jako "materiał dnia".

Jeśli chodzi o konsole, to jak na razie potwierdzono Wiedźmina 2 na PC, aczkolwiek platforma CD Projekt Red pozwala również budować gry na konsole. Przedstawiciel firmy powiedział, że w przyszłości przewidziana jest premiera Wiedźmina na Xboxa 360 czy PlayStation 3, jednak nie oczekujcie, iż tytuł ten pojawi się w sklepach równocześnie z wersją PC. Trzeba będzie poczekać. I tyle.

Poniżej prezentujemy dzienniki developerskie, a w zasadzie ich pierwszy odcinek, naturalnie poświęcony Wiedźminowi 2:

[url=http://www.dailymotion.com/video/xcph86_the-witcher-2-dev-diary-0-the-begin_videogames]

[/url]

Pokazano także aktualny build produkcyjny. Akcja rozpoczyna się 2 miesiące po wydarzeniach z pierwszej części gry. Fabuła według twórców, ma być dużo lepsza od pierwszej części gry. Podobnie jeśli chodzi o grafikę - jak mówią producenci w chwili premiery gry nie będzie lepiej wyglądającego RPG.

Graficznie faktycznie nowy Wiedźmin wygląda okazale. Ciężki las, gdzie można świetnie zaprezentować elementy takie jak mgła, pył, kurz, cienie, a także dodać dźwięki budujące atmosferę. Poruszająca się na wietrze trawa i drzewa. Warto także wspomnieć o dialogach w Wiedźminie 2. Różnica, jak mówią twórcy, jest kolosalna. Chodzi o dynamiczne ujęcia kamery, bardziej dynamiczne ruchy postaci, a także wybór samych kwestii. Pojawia się opcja wyboru "na czas". Jeśli nie zdążymy wybrać odpowiedniej opcji możemy stracić cenne wiadomości.

Walka. Walka jest bardziej dynamiczna, można w prosty sposób zmieniać aktualny cel, jak i styl w jakim walczymy. Geralt dopasowuje się do ustawienia wrogów. Bohater może tworzyć combosy złożone np. z uderzeń miecza + prostych czarów.

Podsumowując.

Główne cechy Wiedźmina wg. twórców:

  • wciągająca, nieliniowa i zmuszająca do myślenia fabuła z niejednoznacznymi wyborami moralnymi
  • głęboki, bogaty i spójny świat gry bazujący na prozie Andrzeja Sapkowskiego
  • dynamiczna walka ze znacznie rozszerzonymi możliwościami taktycznymi
  • nowoczesna, zapierająca dech w piersiach oprawa graficzna
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)