Trzy nowe filmiki ze StarCraft II oraz patch do bety

Trzy nowe filmiki ze StarCraft II oraz patch do bety

Trzy nowe filmiki ze StarCraft II oraz patch do bety
Henryk Tur
01.03.2010 14:22

Jest takie powiedzenie: "wielkie dzieła rodzą się w bólach". Wie o tym każdy, kto nie może doczekać się premiery StarCraft 2. Można obecnie testować grę w wersji beta, jednak okazało się, że zaserwowano graczom nie do końca przemyślany gameplay, dlatego też w piątek (26 II 2010) został wypuszczony dość istotny patch.

Jest takie powiedzenie: "wielkie dzieła rodzą się w bólach". Wie o tym każdy, kto nie może doczekać się premiery StarCraft 2. Można obecnie testować grę w wersji beta, jednak okazało się, że zaserwowano graczom nie do końca przemyślany gameplay, dlatego też w piątek (26 II 2010) został wypuszczony dość istotny patch.

Ta łatka do StrarCraft 2 beta nosi numerek 0.3.0.14093 i zmienia parametry jednostek, aby rozgrywka była bardziej zbalansowana. I tak na przykład terrański Viking w trybie Fighter będzie mieć pancerz obniżony do zera, ale za to zadawane przez niego obrażenia wzrosną z 6 do 10. Reaper będzie miał czas ładowania zmniejszony z 2,5 do 1,8, natomiast zadawane przez niego obrażenia spadną z 40 do 30. Co się tyczy Protossów, tutaj następuje obniżenie kosztów wynajdowania Gravitic Boosters ze 150 jednostek minerałów i 150 gazu na 100 dla każdego surowca. Większą i bardziej istotną zmianą w tej frakcji jest likwidacja zdolności Phase Shift, z której do tej pory korzystał High Templar. Na pocieszenie dostał on* Feedback* - zdolność ta pozwala mu na wysysanie energii z celu, który otrzymuje obrażenia równe utraconej żywotności.

Zmiany nie ominęły także statku-matki (Mothership), który utracił dwie funkcje: Temporal Rift oraz* Wormhole Transit*. Doszła za to masowa teleportacja (Mass Recall), dzięki której jednostka ta może przetransportować momentalnie wszystkie przyjazne oddziały w zasięgu. W przypadku Zergów zmiany dotyczą Infestora, któremu obniżono ilość obrażeń zadawanych przez Fungal Growth oraz dodano zdolność Neural Parasite.

Prócz informacji o zmianach mamy też dla Was trzy nowe filmiki z gry. Oto one:

Miejmy nadzieję, że finalny StarCraft 2 będzie już na tyle dopracowany, że żaden patch nie będzie potrzebny. Przekonamy się o tym jeszcze w pierwszej połowie tego roku.

Źródło: incgamers

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)