3D, 3D, 3D. Ostatnio gdzie nie spojrzeć, tam obraz trójwymiarowy. Okazuje się jednak, że silny marketing, reklamy i przekonywanie klientów do nowej technologii działa.
3D, 3D, 3D. Ostatnio gdzie nie spojrzeć, tam obraz trójwymiarowy. Okazuje się jednak, że silny marketing, reklamy i przekonywanie klientów do nowej technologii działa.
Firma Quixel Research przeprowadziła w Stanach Zjednoczonych badanie na 1000 posiadaczach telewizorów HD. Miało ono odpowiedzieć na pytanie, czy kino domowe 3D jest oczekiwane. Okazuje się, że jak najbardziej.
Klienci są zaznajomieni z najnowszymi technologiami 3D, a ci którzy widzieli filmy 3D są zainteresowani kupnem panelu tego typu w najbliższych 12 miesiącach. Nawet jeśli domowe 3D będzie wymagało używania okularów - pisze firma badawcza.
Badanie wykazuje, że 78% Amerykanów zna już technologię 3D, a 68 procent z nich poleciłoby ją swoim przyjaciołom.
Ciekawa jest też kwestia cen. Respondenci powiedzieli, że chętnie kupią nowy sprzęt i filmy w wersji 3D. Trochę gorzej może być z okularami. Klienci są w stanie zapłacić za okulary 3D, ale nie chcą płacić dwa razy więcej za dwie pary. W zestawieniu z ostatnimi informacjami firmy XpanD na temat możliwych cen okularów (minimum 200 zł), wydaje się to nieco niepokojące.
Źródło: twice