Internetowe serwisy społecznościowe są ostatnimi laty najmodniejszą formą aktywności sieciowej. Zarówno udział w nich, jak i ich zakładanie. Niezbyt często niestety trafia się natomiast nowa społeczność, której twórca faktycznie ma na nią ciekawy pomysł, wie, do czego dąży i jaką dokładnie grupę ludzi chce wokół serwisu skupić. I co chyba ważniejsze - orientuje się, jak to zrobić.
Ci z was, którzy mają ciekawe pomysły na społeczności, mogą spróbować je zrealizować z pomocą nagród z konkursu Społeczność Roku. Oczywiście, najpierw trzeba postarać się o te nagrody...
Internetowe serwisy społecznościowe są ostatnimi laty najmodniejszą formą aktywności sieciowej. Zarówno udział w nich, jak i ich zakładanie. Niezbyt często niestety trafia się natomiast nowa społeczność, której twórca faktycznie ma na nią ciekawy pomysł, wie, do czego dąży i jaką dokładnie grupę ludzi chce wokół serwisu skupić. I co chyba ważniejsze - orientuje się, jak to zrobić.
Ci z was, którzy mają ciekawe pomysły na społeczności, mogą spróbować je zrealizować z pomocą nagród z konkursu Społeczność Roku. Oczywiście, najpierw trzeba postarać się o te nagrody...
Każdy, kto ma swój serwis społecznościowy, może zgłosić go do konkursu w jednej z kategorii:
- PRACA – społeczności związane z określoną profesją, branżą, organizacją lub przedsiębiorstwem;
- EDUKACJA – społeczności uczniowskie, studenckie i naukowe;
- SPOŁECZEŃSTWO – społeczności poświęcone ważnym problemom społecznym, politycznym, ekologicznym i innym, a także grupujące wspólnoty lokalne;
- RODZINA I DOM – społeczności poświęcone szeroko pojętym sprawom rodziny, prowadzenia domu, związków i wychowania dzieci;
- PASJE – społeczności poświęcone szeroko pojętym pasjom, zainteresowaniom i hobby.
Nagrody są bardzo ciekawe dla kogoś, kto rzeczywiście ma zamiar zaangażować się w rozwijanie stworzonej przez siebie społeczności. Będą to między innymi:
- całościowy i dedykowany projekt graficzny społeczności;
- zestaw gadżetów społeczności, o wartości do 3000 PLN, w liczbie, rodzaju i wzorze uzgodnionym przez organizatora z administratorem społeczności;
- pakiet usług konsultacyjnych firmy Neuron APR Sp. z o.o., związanych z rozwojem i komunikacją społeczności, w wymiarze 30 godzin pracy konsultanta.
Konkurs trwa od 25 maja, a zakończy się 15 października 2009 roku.