Nowy program partnerski dla sklepów internetowych

Nowy program partnerski dla sklepów internetowych

Mateusz
06.05.2009 13:00

Od około dwóch tygodni w sieci działa nowy program partnerski o nazwie PromoRing, który skupia wokół siebie już grubo ponad 500 sklepów. Jego celem jest wymiana ruchu między niekonkurencyjnymi sklepami internetowymi. Ma to zwiększyć sprzedaż każdego z nich.

Od około dwóch tygodni w sieci działa nowy program partnerski o nazwie PromoRing, który skupia wokół siebie już grubo ponad 500 sklepów. Jego celem jest wymiana ruchu między niekonkurencyjnymi sklepami internetowymi. Ma to zwiększyć sprzedaż każdego z nich.

Każdy z serwisów korzystających z PromoRing instaluje pasek promocyjny w postaci toolbaru, który jest widoczny na stronie www danego sklepu. W pasku tym znajdziemy linki do niekonkurencyjnych sklepów, które posiadają jedną wspólną cechę - podobną ilość odwiedzających je osób.

Kiedy ktoś nie jest zainteresowany ofertą sklepu, w którym aktualnie się znajduje może przenieść się do innego, który widoczny jest w pasku. Wszystko to ma sprawić, aby każda z osób odwiedzających sklepy zrzeszone w PromoRing znalazła ofertę odpowiednią dla siebie.

Według autorów projektu PromoRing codziennie generuje ok. 500 tys. odsłon swojego paska reklamowego.

źródło: mediarun.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)