Od około dwóch tygodni w sieci działa nowy program partnerski o nazwie PromoRing, który skupia wokół siebie już grubo ponad 500 sklepów. Jego celem jest wymiana ruchu między niekonkurencyjnymi sklepami internetowymi. Ma to zwiększyć sprzedaż każdego z nich.
Od około dwóch tygodni w sieci działa nowy program partnerski o nazwie PromoRing, który skupia wokół siebie już grubo ponad 500 sklepów. Jego celem jest wymiana ruchu między niekonkurencyjnymi sklepami internetowymi. Ma to zwiększyć sprzedaż każdego z nich.
Każdy z serwisów korzystających z PromoRing instaluje pasek promocyjny w postaci toolbaru, który jest widoczny na stronie www danego sklepu. W pasku tym znajdziemy linki do niekonkurencyjnych sklepów, które posiadają jedną wspólną cechę - podobną ilość odwiedzających je osób.
Kiedy ktoś nie jest zainteresowany ofertą sklepu, w którym aktualnie się znajduje może przenieść się do innego, który widoczny jest w pasku. Wszystko to ma sprawić, aby każda z osób odwiedzających sklepy zrzeszone w PromoRing znalazła ofertę odpowiednią dla siebie.
Według autorów projektu PromoRing codziennie generuje ok. 500 tys. odsłon swojego paska reklamowego.
źródło: mediarun.pl