Historia lubi się powtarzać: problemy DLC do Fallouta 3

Historia lubi się powtarzać: problemy DLC do Fallouta 3

Mateusz Gajewski
05.05.2009 20:01

Pamiętacie historię The Pitt? Gdy drugi z trzech zapowiedzianych dodatków do Fallouta 3 trafił na rynek Xbox Live osoby, które go pobrały zaczęły zgłaszać mnóstwo związanych z nim problemów. Dodatek zdjęto z rynku, aby po naprawie i odbugowaniu mógł trafić tam ponownie.

Dziś mieliśmy oficjalną premierę Broken Steel. Widocznie słowo "broken" w nazwie (z ang. zepsuty) nie stoi tam bezpodstawnie. DLC bowiem znów ma problemy.

Pamiętacie historię The Pitt? Gdy drugi z trzech zapowiedzianych dodatków do Fallouta 3 trafił na rynek Xbox Live osoby, które go pobrały zaczęły zgłaszać mnóstwo związanych z nim problemów. Dodatek zdjęto z rynku, aby po naprawie i odbugowaniu mógł trafić tam ponownie.

Dziś mieliśmy oficjalną premierę Broken Steel. Widocznie słowo "broken" w nazwie (z ang. zepsuty) nie stoi tam bezpodstawnie. DLC bowiem znów ma problemy.

Tym razem jednak problemy związane są z wersją przeznaczoną dla GRRRaczy PCtowych. Pete Hines ze studia Bethesda tłumaczy, że owe błędy związane są w duży stopniu z usługą Games for Windows Live, którą zarządza Microsoft. Gigant z Redmond podobno pracuje już nad odpowiednim patchem dla usługi, który sprawi, że Broken Steel będzie działał poprawnie.

Jak to mówią "jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie" - posiadacze komputerów śmiali się z fanów Xboxa 360, gdy The Pitt miał problemy. Teraz sytuacja się odwróciła, bowiem jak do tej pory żaden z użytkowników konsoli Microsoftu nie skarżył się na problemy z Broken Steel.

Źródło: kotaku

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)