Zróbmy sobie grę [cz. 3]. Określ najbardziej atrakcyjną konfigurację

Zróbmy sobie grę [cz. 3]. Określ najbardziej atrakcyjną konfigurację

Zróbmy sobie grę [cz. 3]. Określ najbardziej atrakcyjną konfigurację
Blomedia poleca
06.03.2013 14:00, aktualizacja: 13.01.2022 12:25

Jeśli czytasz ten cykl, to pewnie nie jesteś z Activision i niestety masz ograniczone środki na realizację swojej wizji. Dlatego twoim celem powinno być zaoferowanie klientom (graczom) maksimum korzyści przy poniesieniu jak najmniejszych kosztów produkcji.

Jeśli czytasz ten cykl, to pewnie nie jesteś z Activision i niestety masz ograniczone środki na realizację swojej wizji. Dlatego twoim celem powinno być zaoferowanie klientom (graczom) maksimum korzyści przy poniesieniu jak najmniejszych kosztów produkcji.

Ulepszanie i zmienianie

Jeśli już wybrałeś swój wyjściowy pomysł, zastanów się, jak można go zmienić, ulepszyć. Które cechy gry są w nim najbardziej wartościowe, a braku których wielu graczy po prostu nie zauważy?

Obraz

Zastanów się nad cechami, które są drugorzędne w stosunku do podstawowego gameplayu, ale coraz częściej traktowane przez graczy jako niezbędny standard, na przykład wyznaczanie wyzwań znajomym, multiplayer czy listy rankingowe.

Czasem konieczne jest wycięcie z planu „fajnych bajerów” (na przykład trybu dnia i nocy) i dodanie w zamian funkcji postowania wyniku gry na Facebooku.

Gry robisz dla innych

Deweloperom bardzo trudno przychodzi wyciąganie kotwicy, jaką jest oryginalny koncept, i dostosowywanie pomysłu do realiów rynku. Jako twórca powinieneś mieć jednak na uwadze to, że nie robisz gry dla siebie, tylko dla innych, więc powinieneś się dopasować do ich potrzeb.

Obraz

Wielkimi krokami zbliża się moment, w którym będziesz musiał zajrzeć do portfela. Więcej na ten temat przeczytasz jutro na łamach Gadżetomanii!

Stan Just

Autor artykułu jest producentem w firmie 11 bit studios.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)