Pstro, czyli opinie o usługach dowolnych

Pstro, czyli opinie o usługach dowolnych

Pstro
Pstro
Konrad Hildebrand
10.03.2009 12:00

Wielokrotnie na łamach vBety opisywano serwisy zajmujące się zbieraniem rekomendacji na temat jakieś wydzielonej branży: gastronomii, mechaniki samochodowej, hodowli krokodyli etc. Każdy z nich ma swoją niszę i jakoś tam sobie w niej żyje. Pstro to serwis, za pomocą którego podzielimy się opinią o wszystkim. Prawie.

Wielokrotnie na łamach vBety opisywano serwisy zajmujące się zbieraniem rekomendacji na temat jakieś wydzielonej branży: gastronomii, mechaniki samochodowej, hodowli krokodyli etc. Każdy z nich ma swoją niszę i jakoś tam sobie w niej żyje. Pstro to serwis, za pomocą którego podzielimy się opinią o wszystkim. Prawie.

Pstro zbiera informacje na temat lekarzy, budowlańców, mechaników, pubów, restauracji, przedszkoli, szkół, dostawcach internetu, kinach, teatrach, muzeach, myjniach, basenach, kursach tańca, hotelach, fryzjerach, dentystach, krawcach, urzędach skarbowych i wielu innych. Jeżeli macie ochotę podzielić się swoją opinią z korzystania z czyiś usług, to ta branża powinna gdzieś na Pstro być. A jeśli nie ma konkretnej firmy z którą mieliście do czynienia, to zawsze można ją dodać.

Szczerze powiedziawszy mnie tego typu serwisy przytłaczają ilością dostępnych informacji. Twórcy Pstro zadbali o to, aby każdy w łatwy sposób mógł znaleźć firmy ze swojej okolicy, jednakże doklikanie się do knajpy w której wczoraj jadłem zajęło mi nieco czasu. Po czym sięgnąłem po rozum do głowy i po prostu wstukałem jej nazwę w wyszukiwarkę.

W wywiadzie dla Artura Kurasińskiego Maciej Saganowski, jeden z twórców Pstro, mówił, że ich intencją było stworzenie serwisu otwartego dla wszystkich, nie tylko oblatanych z siecią małolatów. Nasza Klasa chwyciła, bo każdy chciał sprawdzić, co słychać u ich znajomych sprzed lat. Teoretycznie Pstro też może się udać, bo każdy z nas korzysta z usług przynajmniej kilku firm w tygodniu i chciałby się trochę pożalić nad swoim nieszczęściem.

Serwis jest całkiem przyjemny w obsłudze, nazwa może niezbyt pasująca do poważnych opinii, ale całość prezentuje się zachęcająco. Choć pozostaje pytanie, w jaki sposób administracja będzie ogarniać przypływ danych i opinii o firmach? Które będą prawdziwe, które fałszywe, jak uda się powstrzymać najazd szeptających marketerów 10gr za opinię? Przykład pierwszy z brzegu: ktoś chce skorzystać z usług agencji towarzyskiej na Ursynowie. Rozochocony wchodzi na jej podstronę na Pstro, klika w link i co? Zamiast agencji towarzyskiej "Salon Wenecki" widzi rodzinną pizzerię "Wenecja". Ktoś chciał zrobić komuś brzydki kawał, czy też kto inny nie pamiętał adresu www swojej "firmy"?

Źródło: Pstro

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)