Co najbardziej denerwuje internautów w trakcie przeglądania stron www?

Co najbardziej denerwuje internautów w trakcie przeglądania stron www?

Paweł Cebula
01.07.2008 20:00

Wyniki badań firmy SDL Tradition, które dotyczyły najbardziej denerwujących elementów stron www można określić mianem "mało zaskakujących". Wychodzi na to, że nadal najbardziej irytującym elementem stron www są wyskakujące reklamy. To prawda, ogromna ilość reklam (jak ma to miejsce np. w Interii) potrafiła kiedyś skutecznie zniechęcić do korzystania (i ponownych odwiedzin) danej strony www.

Wyniki badań firmy SDL Tradition, które dotyczyły najbardziej denerwujących elementów stron www można określić mianem "mało zaskakujących". Wychodzi na to, że nadal najbardziej irytującym elementem stron www są wyskakujące reklamy. To prawda, ogromna ilość reklam (jak ma to miejsce np. w Interii) potrafiła kiedyś skutecznie zniechęcić do korzystania (i ponownych odwiedzin) danej strony www.

O ile same reklamy potrafią być irytujące, to jeszcze gorsze jest to, gdy nie można ich zamknąć (pływające elementy, ukryty przycisk zamykania pojawiający się dopiero po określonym czasie). Równie irytujące potrafią być bardzo krzykliwe banery, które skutecznie odciągają naszą uwagę od treści, która nas interesuje.

Poza tym, narzekamy także na intra, które ciągną się w nieskończoność, a nie można ich pominąć (zobacz Pomiń intro w wynikach wyszukiwania Google). Co jeszcze? Chociażby konieczność instalacji dodatkowych pluginów, programów tylko po to, aby móc obejrzeć zawartość strony www.

Jeżeli chodzi o użytkowników to my możemy jedynie korzystać np. z Adblocka, który usunie większość reklam (jednak liczyć się musimy z tym, że przez niektórych zostaniemy nazwani "złodziejami"). Mimo wszystko, większość zależy tak naprawdę od samych twórców stron, którzy mogą dostarczyć reklamę, która nie tylko będzie atrakcyjna, ale i skuteczna.

Źródło: Webhosting.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)