CMO inwestuje kolejne 20 mln dolarów w OLED – póki co tylko małe

CMO inwestuje kolejne 20 mln dolarów w OLED – póki co tylko małe

CMO inwestuje kolejne 20 mln dolarów w OLED – póki co tylko małe
Szymon Adamus
03.06.2008 18:00

Dla fanów HDTV to średnia wiadomość, bo dotyczy bardzo małych ekranów (4,3 cale). Ale warto o tym wspomnieć bo to kolejny dowód na nadchodzącą wielkimi krokami rewolucję związaną z panelami OLED.

Chi Mei Optoelectronics (CMO) inwestuje równowartość 21,4 mln dolarów amerykańskich w Chi Mei EL (CMEL), której zadaniem jest praca nad ekranami OLED.

Dla fanów HDTV to średnia wiadomość, bo dotyczy bardzo małych ekranów (4,3 cale). Ale warto o tym wspomnieć bo to kolejny dowód na nadchodzącą wielkimi krokami rewolucję związaną z panelami OLED.

Chi Mei Optoelectronics (CMO) inwestuje równowartość 21,4 mln dolarów amerykańskich w Chi Mei EL (CMEL), której zadaniem jest praca nad ekranami OLED.

Obecnie CMEL zajmuje się głównie ekranami AMOLED, a masowo produkuje tylko wyświetlacze o małych przekątnych. Jednak firma cały czas pracuje i pokazuje panele średniej wielkości (4,3 cale i większe).

Tak jak wspominałem na początku dla fanów 50 calowych ekranów Full HD to oczywiście wiadomość średniej wagi. Niemniej gdy OLED-y upowszechnią się w sektorze urządzeń przenośnych, a technologia pójdzie do przodu na tyle by duże panele tego typu miały rację bytu, będziemy świadkami nowej wojny z trzema stronami konfliktu – LCD, PDP i OLED.

Źródło i fot.: cmel.com.tw, digitimes.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)