Podwyżka „n” i rozwiązanie umowy

Podwyżka „n” i rozwiązanie umowy

Podwyżka „n” i rozwiązanie umowy
Szymon Adamus
14.06.2007 14:34

O planowanych podwyżkach cen platformy „n” pisałem na początku miesiąca. Niestety informacje te się nie zmieniają i od sierpnia wszystkie pakiety programowe będą rzeczywiście kosztowały o 6zł więcej (czyli 16zł). Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Jeśli znudziła się Wam oferta telewizji „n”, to macie teraz idealną sytuację do zrezygnowania z jej usług. Według obowiązującego w Polsce prawa telekomunikacyjnego, planowane przez „n” zmiany w regulaminie i zasadach świadczenia usług, upoważniają każdego abonenta do zerwania umowy przed czasem, bez konieczności wnoszenia jakichkolwiek opłat (zgodnie z art. 59. ust. 2 Prawa Telekomunikacyjnego)..

Platforma N w pewnym sensie będzie ułatwiać rezygnację z usługi - wystarczy udać się do punktu sprzedaży, tam można otrzymać odpowiedni wzór pisma – czytamy na ten temat w serwisie Media2. Sprawę można także załatwić korespondencyjnie pod adresem krakowskiego BOK. W ciągu 14 dni od chwili wyłączenia usługi należy zwrócić dekoder, kartę i zestaw antenowy.

O planowanych podwyżkach cen platformy „n” pisałem na początku miesiąca. Niestety informacje te się nie zmieniają i od sierpnia wszystkie pakiety programowe będą rzeczywiście kosztowały o 6zł więcej (czyli 16zł). Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Jeśli znudziła się Wam oferta telewizji „n”, to macie teraz idealną sytuację do zrezygnowania z jej usług. Według obowiązującego w Polsce prawa telekomunikacyjnego, planowane przez „n” zmiany w regulaminie i zasadach świadczenia usług, upoważniają każdego abonenta do zerwania umowy przed czasem, bez konieczności wnoszenia jakichkolwiek opłat (zgodnie z art. 59. ust. 2 Prawa Telekomunikacyjnego)..

Platforma N w pewnym sensie będzie ułatwiać rezygnację z usługi - wystarczy udać się do punktu sprzedaży, tam można otrzymać odpowiedni wzór pisma – czytamy na ten temat w serwisie Media2. *Sprawę można także załatwić korespondencyjnie pod adresem krakowskiego BOK. W ciągu 14 dni od chwili wyłączenia usługi należy zwrócić dekoder, kartę i zestaw antenowy. *

Na oficjalnym forum „n” widać, że sporo osób skorzysta z nowej możliwości rezygnacji z usług platformy. Póki co, nie zanosi się jednak na tak dużą „ucieczkę” klientów, by można było mówić o zagrożeniu pozycji „n” na polskim rynku.

Źródło i fot.: Media2

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)