Pokaż babci VoD. "Moda na sukces" na Playerze to dobry pretekst

Pokaż babci VoD. "Moda na sukces" na Playerze to dobry pretekst

"Moda na sukces"
"Moda na sukces"
Źródło zdjęć: © CBS
Marta Wawrzyn
24.03.2015 12:27, aktualizacja: 10.03.2022 10:26

Polscy seniorzy oglądają seriale w telewizji, ale Internetu unikają. Przenosiny kultowej opery mydlanej z TVP do serwisu VoD to dobry moment, aby zachęcić ich do klikania.

"Modę na sukces" trudno traktować ze śmiertelną powagą. To serial, który ma ponad 7000 odcinków i w każdym z nich dzieją się największe dramaty pod słońcem. Śluby, ciąże, śmierci, zmartwychwstania, porwania, zaginięcia, nagłe powroty, śmiertelne choroby, gwałty, zdrady... uff. Klan Forresterów przeżył naprawdę wszystko. Ale kiedy Telewizja Polska ogłosiła pod koniec zeszłego roku, że zdejmuje "Modę na sukces" z anteny z powodu niskiej oglądalności, starsi ludzie się oburzyli. Oni to oglądali – wszystko jedno, czy na serio, czy nie – i chcieli wiedzieć, co będzie dalej.

"Moda na sukces" na Playerze TVN-u

I okazuje się, że nie ma problemu. Kultowa opera mydlana nie zniknie całkiem z polskich ekranów. TVN poinformował, że od 1 kwietnia kolejne odcinki będą udostępniane od poniedziałku do piątku w serwisie Player.pl. Co ciekawe, Player ma zamiar zacząć pokazywać "Modę na sukces" od 6048. odcinka – czyli dokładnie tam, gdzie przerwało emisję TVP. Jak donoszą podekscytowane brukowce, dzięki temu polska widownia będzie mogła poznać dalsze losy Kate i Billa i dowiedzieć się, czy ich związek ma szansę przetrwać.

Brooke ucieka sprzed ołtarza (2003)

Ja nie mam pojęcia, kim są Kate i Bill, bo "Modę na sukces" oglądam na YouTubie, kiedy ktoś akurat podrzuci mi szczególnie dramatyczny fragment, ale jak najbardziej jestem za tym, aby fani produkcji dowiedzieli się, co dalej u tej pary. Ba, uważam, że Player, który wciąż bardzo dużo traci do lidera rynku, VoD.pl, może dzięki Forresterom tylko zyskać.

W USA Netflix zyskiwał, ratując skasowane produkcje telewizyjne, które miały niezbyt duże, ale wierne grupki fanów. Dla FOX-a kilka milionów ludzi, którzy oglądali pod koniec "Arrested Development" to pryszcz. Serial nigdy nie miałby szansy powrócić, tak jak "24 godziny" czy teraz "Z Archiwum X". Ale Netfliksowi ta liczba wystarczyła. Tak jak Playerowi wystarczy niecałe 500 tys. wiernej publiczności, która do końca oglądała "Modę na sukces" w TVP.

Ridge wpada do pieca (2003)

Zamiast się śmiać pokaż babci Player

Na Gadżetomanii wiele razy pisaliśmy o cyfrowym analfabetyzmie Polaków. Ponad 30% z nas nie korzysta z komputera ani Internetu. W ogromnej większości są to osoby starsze. Adam Bednarek twierdził nawet, że to nasza wina – dwudziesto- i trzydziestolatków. Nie pokazaliśmy swoim dziadkom i rodzicom dobrych stron Sieci. Nie starczyło nam cierpliwości, żeby ich nauczyć, jak się poruszać po Internecie.

"Moda na sukces" na Playerze to dobra okazja, aby to zmienić. Kupić babci tablet i pokazać jej, jak oglądać "Modę na sukces". Zainstalować najprostsze aplikacje, pokazać Google, YouTube, Skype'a, uświadomić, czego lepiej nie klikać. To wszystko jest do ogarnięcia – wystarczy spojrzeć na tę 82-letnią Szwedkę, która niedawno spędziła pierwszy tydzień w Internecie i teraz przyznaje, że to miejsce pełne nieograniczonych możliwości. Na jej miejscu równie dobrze mogą być polscy seniorzy. Trzeba im tylko uświadomić, że to możliwe.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)