Apple prezentuje ostatni produkt 2016 roku. To książka za 1200 złotych. Upadli na głowę?

Apple prezentuje ostatni produkt 2016 roku. To książka za 1200 złotych. Upadli na głowę?

Apple prezentuje ostatni produkt 2016 roku. To książka za 1200 złotych. Upadli na głowę?
Łukasz Michalik
15.11.2016 18:57, aktualizacja: 10.03.2022 09:03

Fani Apple naprawdę kupią wszystko? Wśród produktów z nadgryzionym jabłkiem pojawiła się nowość – książka z pięknymi zdjęciami. Tylko czy na pewno warto ją kupić?

Ostatni produkt Apple’a w 2016 roku?

Co ciekawego pokazał Apple w 2016 roku? Po zaprezentowanym wiosną, nowym iPadzie, wrześniowej premierze iPhone’ów i bezprzewodowych słuchawek, i pokazanych w październiku, nowych MacBookach Pro, nadszedł czas na jeszcze jedną premierę.

Wygląda na to, że – choć logo z nadgryzionym jabłkiem kojarzy się zazwyczaj z elektroniką – to tym razem firma z Cupertino postawiła na coś nietypowego. Nowym produktem Apple’a jest bowiem książka.

„Designed by Apple in California”
„Designed by Apple in California”

Nieskazitelna biel

Rzecz jasna książka nie byle jaka. Dzieło pod tytułem „Designed by Apple in California” jest bowiem albumem, zawierającym 450 fotografii produktów Apple'a. Jak przystało na tę firmę, sprzęty na zdjęciach prezentują się przepięknie, a całość, łącznie z okładką, tonie w śnieżnej bieli, której nie zakłóca wytłoczony na grzbiecie tytuł.

„Designed by Apple in California”
„Designed by Apple in California”

Co więcej, według Apple’a album jest dedykowany pamięci Steve’a Jobsa, a na temat zawartości książki nie zapomniał wypowiedzieć się sam Jony Ive, według którego zdjęcia mogą stanowić źródło inspiracji.

“Designed by Apple in California” Chronicles 20 Years of Apple Design

Katalog produktów za 1200 złotych

Jak przystało na produkt z nadgryzionym jabłkiem, książka jest oferowana w dwóch rozmiarach: 10,2 × 12,75 i 13 × 16,25 cala, kosztujących odpowiednio 199 i 299 dolarów.

I wiecie co? Nie ukrywam, że chętnie dołączyłbym taki album do swojej biblioteki. Bo – nie ma co kłócić się z faktami – Apple miewał i ma w swojej ofercie pięknie zaprojektowany sprzęt, który w tym przypadku został pięknie pokazany.

„Designed by Apple in California”
„Designed by Apple in California”

Z drugiej strony trudno oprzeć się wrażeniu, że – gdy pozbawimy książkę Apple’a marketingowej otoczki – otrzymujemy w praktyce katalog produktów za 1200 złotych. Owszem, z ładnymi zdjęciami, ale ładne zdjęcia to w katalogach produktów norma. A taka IKEA rozdaje swój katalog za darmo…

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (27)