Niepozorna ławka i dreszcz emocji [wideo]

Niepozorna ławka i dreszcz emocji [wideo]

Fot. future:headz
Fot. future:headz
Adam Maciejewski
08.04.2012 12:00, aktualizacja: 10.03.2022 15:01

Z okazji ostatniego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, na jej ulicach pojawiła się Thrill Bench. Stojąc w ruchliwych punktach miasta, kusiła przechodniów do chwili odpoczynku, a wtedy z niecka podjeżdżał MINI John Cooper Works Countryman i...

Z okazji ostatniego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, na jej ulicach pojawiła się Thrill Bench. Stojąc w ruchliwych punktach miasta, kusiła przechodniów do chwili odpoczynku, a wtedy z niecka podjeżdżał MINI John Cooper Works Countryman i...

Fot. future:headz
Fot. future:headz

Ławka, jak ławka ktoś mógłby powiedzieć. Oczywiście materiałami odróżnia się od standardowych ulicznych ławek. Formą i materiałami kusi, aby na niej usiąść. Zawsze to jakaś odmiana. Ale ukryte właściwości Thrill Bench nie są związane z jej wzornictwem, tylko z konstrukcją.

Fot. future:headz
Fot. future:headz

Przypadkowe osoby siadały na wpadającej w oko ławce i przeważnie nie zwracały uwagi na zbliżający się w ich kierunku najnowszy model MINI Countryman w wersji MINI John Cooper Works (JCW). Jest to odmiana MINI Countryman wyposażona w najmocniejszy, 4-cylindrowy silnik z turbosprężarką o mocy 218 KM. Gdy MINI było tuż obok ławki, kierowca gwałtownie zwiększał obroty silnika, czego efektem było...

MINI Countryman John Cooper Works Thrills the Geneva Motor Show 2012

Fot. future:headz
Fot. future:headz

Wszyscy bez wyjątku zrywani byli gwałtownymi wibracjami siedzisk ławki. Oczywiście rezonatorem powodującym wibracje Thrill Bench był silnik MINI. Biorąc pod uwagę gwałtowność reakcji nagranych osób drgania musiał być naprawdę silne. Widać to po butelce wody. Z naturalnych względów Thrill Bench znacznie więcej entuzjazmu wzbudzała u płci pięknej, o czym świadczą rozpromienione oblicza pań.

Fot. future:headz
Fot. future:headz
Fot. future:headz
Fot. future:headz

Thrill Bench była elementem kampanii reklamowej MINI JCW Countryman przygotowanej przez agencję reklamową future:headz bordercross marketing z Monachium. Wykorzystuje on koncepcję tzw. guerrilla marketing (marketing partyzancki), czyli metody wykorzystania niekonwencjonalnych kanałów w komunikacji z konsumentami.

Źródło: You Tube, futureheadz.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)