Zabawny wiral Samsunga. Słoń też może być gadżeciarzem!

Zabawny wiral Samsunga. Słoń też może być gadżeciarzem!

Słonie jako grupa docelowa smartfonów Samsunga? (Fot. YouTube.com)
Słonie jako grupa docelowa smartfonów Samsunga? (Fot. YouTube.com)
Łukasz Michalik
02.04.2012 09:00

Jakie zwierzęta lubią internauci? Sądząc po popularności różnych motywów, ulubieńcami tłumów wydają się koty wytrwale eksploatowane przez twórców różnego rodzaju mniej lub bardziej zabawnych obrazków. Samsung postanowił nie poddać się tej dziwnej modzie i w roli głównego bohatera swojego klipu obsadził zwierzę nieco większe. Co z tego wyszło?

Jakie zwierzęta lubią internauci? Sądząc po popularności różnych motywów, ulubieńcami tłumów wydają się koty wytrwale eksploatowane przez twórców różnego rodzaju mniej lub bardziej zabawnych obrazków. Samsung postanowił nie poddać się tej dziwnej modzie i w roli głównego bohatera swojego klipu obsadził zwierzę nieco większe. Co z tego wyszło?

Jednym z dwóch głównych bohaterów reklamy Samsunga jest słoń wykazujący wyjątkowe zainteresowanie smartfonami. No właśnie – słoń, choć dominuje rozmiarem, jest w gruncie rzeczy postacią drugoplanową. Najważniejszym aktorem w tym klipie jest smartfon Samsung Galaxy Note, który dokonał niemożliwego i reanimuje zapomniany od czasów Windowsa Mobile rysik.

Nie wiem, co kieruje klientami kupującymi (sprzedało się już 5 mln egzemplarzy tego urządzenia!) telefony tak duże, że do ich obsługi konieczne są dwie dłonie albo wielkie jak bochen chleba łapsko jaskiniowego trolla. Jak możecie zobaczyć na poniższym filmie, słoń nie ma takich dylematów i entuzjastycznie poznaje możliwości smartfona, obnażając przy tym artystyczną duszę.

Taki klip ogląda się znacznie przyjemniej niż – moim zdaniem – marne próby podgryzania Apple’a i naśmiewanie się z jego klientów czekających w kilometrowych kolejkach. Słoń zamiast słodkich kociaków? Ryzykowne, ale efekt jest całkiem przyjemny. Sami zobaczcie:

Elephant Plays with a Galaxy Note!

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)