Najwyższe modele Philipsa dopiero jesienią

Najwyższe modele Philipsa dopiero jesienią

Smart TV w serii 8000 (fot. dday.it)
Smart TV w serii 8000 (fot. dday.it)
Marcin Honkisz
26.02.2012 22:31

Ale jest na co czekać! Topowa seria chińskich Philipsów zaskakuje – wygląda na to, że producent w dalszym ciągu zamierza walczyć o klientów segmentu premium. Elegancja i funkcjonalność, to znaki rozpoznawcze serii 8000.

Ale jest na co czekać! Topowa seria chińskich Philipsów zaskakuje – wygląda na to, że producent w dalszym ciągu zamierza walczyć o klientów segmentu premium. Elegancja i funkcjonalność, to znaki rozpoznawcze serii 8000.

Wyjątkowo cienka, aluminiowa ramka, w której będą umieszczane trzy rozmiary matryc: 40, 46 oraz pierwszy raz w historii serii 55 cali. Do tego Ambilight Spectra XL po bokach i od góry optycznie powiększający obraz.

Telewizory wyposażone będą w technologię 3D. Dodatkowo, oferować będą tryb Dual-View, czyli dzięki okularom standardowo wykorzystywanym do oglądania 3D dwóch użytkowników będzie mogło oglądać na raz różne obrazy. Ciekawa funkcja, zwłaszcza w przypadku grania w dwuosobowe gry.

Philips, jak inni producenci, stawia na funkcję Smart TV. Zupełnie nowy interfejs aplikacji ma być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikowi oraz zdecydowanie szybszy od poprzednich wersji. W standardzie mają być funkcje DLNA oraz PVR. Za pomocą dedykowanych aplikacji możliwa będzie wymiana danych ze smartfonami oraz tabletami.

Nowy pilot multimedialny (fot. dday.it)
Nowy pilot multimedialny (fot. dday.it)

Razem z telewizorem zaprezentowany został nowy pilot. Oprócz standardowego zestawu przycisków ma także pełnowymiarową klawiaturę qwerty oraz, prawdopodobnie, touchpad.

Niestety najistotniejsza informacja to termin wprowadzenia serii 8000 na rynek – dopiero wrzesień tego roku. Trzeba się więc uzbroić w cierpliwość i czekać na dalsze szczegóły techniczne, bo telewizory zapowiadają się bardzo ciekawie.

Źródło: dday.it

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)