Za tydzień o tej porze... [wideo]

Za tydzień o tej porze... [wideo]

Royale
Royale
Adam Maciejewski
18.12.2011 12:20, aktualizacja: 11.03.2022 09:18

W przyszłą niedzielę będziemy mieli pierwszy dzień Świąt. Zwyczajowy czas, w którym bożonarodzeniowe prezenty albo już zostały rozpakowane, ale właśnie w najlepsze wydobywane są z pudełek lub pozbawiane okazjonalnych opakowań. Oby cała ta operacja szła w miarę gładko...

W przyszłą niedzielę będziemy mieli pierwszy dzień Świąt. Zwyczajowy czas, w którym bożonarodzeniowe prezenty albo już zostały rozpakowane, ale właśnie w najlepsze wydobywane są z pudełek lub pozbawiane okazjonalnych opakowań. Oby cała ta operacja szła w miarę gładko...

Każda osoba lubi być obdarowywana. Towarzyszy temu uczycie radości z otrzymanego prezentu oraz ekscytacji płynącej z odkrywania, jaką niespodziankę otrzymaliśmy. No chyba, że z góry wiemy, co otrzymamy. Tak sytuacja wcale nie jest czymś niezwykłym. Jednak bez wątpienia najprzyjemniej jest dostać prezent, którego mimo, że się nie spodziewaliśmy, to jeszcze bez pudła (acz w pudełku) trafia w nasze oczekiwania. Ale nieoczekiwaną przeszkodą może okazać się nader solidne opakowanie podarunku...

Impossible Present by Royale

Powyższy filmik – Impossible Present – to swoista animowana kartka z życzeniami świątecznymi od amerykańskiego studia animacji Royale. Skierowana do dotychczasowych, obecnych i przyszłych klientów Royale, wśród których nie brakuje najbardziej znanych firm oraz agencji reklamowych światowej sławy. Studio Royale powstało w 2007 roku, w Los Angeles. Założyli je Jayson Whitmore i Brien Holman odpowiadający za część artystyczną oraz Jen Lucer zajmujący się stroną producencką.

Skoro mamy przed sobą ostatni przedświąteczny tydzień, dlatego proponuję krótką listę podpowiedzi, co do świątecznych prezentów. Proszę tych propozycji nie traktować zbyt serio. Można podejść do nich, albo jako do niezobowiązujących sugestii, albo życzeń ze strony Gadżetomanii. To, co łączy wszystkie punkty z listy to studio Royale, którego dziełem są poniższe filmiki.

Wymarzone buty do koszykówki, np. Nike Hyperdunk:

Take me to the Philippines

Jeżeli zmieści się do pudełka i pod choinkę:

Wśród stałych klientów Royale jest Toyota, ale na wizję współpracy dał się skusić także Cadillac, czego efektem jest bardzo efektowna reklamówka, część kampanii realizowanej przez agencję Fallon Worldwide wchodzącą w skład francuskiego koncernu medialnego Publicis Groupe:

A jeśli nie własny Cadillac, to przynajmniej może butelka Pepsi:

Niemniej życzę Wszystkim przysłowiowego Cadillaca.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)