Creative HN-900 i wytłumią hałas, i ułatwią komunikację

Creative HN‑900 i wytłumią hałas, i ułatwią komunikację

Creative HN-900 (fot. Creative)
Creative HN-900 (fot. Creative)
Kamil Homziak
09.12.2011 23:44

Dla niektórych słuchawki powinny tylko dobrze grać, inni wymagają czegoś jeszcze. Najnowszy produkt Creative oznaczony symbolem HN-900 to bezprzewodowa propozycja dla tych drugich, ponieważ ma dwie stosunkowo rzadko stosowane funkcje.

Dla niektórych słuchawki powinny tylko dobrze grać, inni wymagają czegoś jeszcze. Najnowszy produkt Creative oznaczony symbolem HN-900 to bezprzewodowa propozycja dla tych drugich, ponieważ ma dwie stosunkowo rzadko stosowane funkcje.

Pierwsza z nich to wbudowany mikrofon, który po podłączeniu 1,5-metrowego przewodu (znajduje się na nim też pilot z trzema przyciskami) do iPhone'a, pozwala na komunikację. Znacznie ciekawsza jest jednak opcja aktywnej redukcji szumów, dzięki czemu możliwa jest redukcja hałasu o prawie 85% (-18 dB). Jak to możliwe? Wszystko dzięki wbudowanym w muszlach słuchawek mikrofonom, które wykrywają odgłosy otoczenia i odbijają je, wykorzystując przeciwne fale dźwiękowe.

O świetną jakość brzmienia dbają 40-milimetrowe przetworniki neodymowe (pasmo przenoszenie 20 Hz - 20 kHz, dynamika 100 dB/mW) oraz pozłacany kabel. Nie należy się przy tym zbytnio obawiać o czas pracy - pojedycza bateria AAA ma wystarczyć na 40 godzin. Ponadto, nawet jeśli bateria się rozładuje, dzięki trybowi biernemu muzyka nie przestanie grać. HN-900 nie będą też zbytnio ciążyć na głowie - ważą zaledwie 168 gramów.

A ile kosztują? Niemało, bo cenę sugerowaną ustalono na poziomie 449 zł. Czy to jednak dużo, jak na tak wielofunkcyjny produkt? Niekoniecznie, w końcu tłumiące hałas modele Bose kosztują 3 razy więcej, choć oferują też wyższą jakość dźwięku. Jeśli jednak ta ostatnia będzie zbliżona do tej znanej choćby z cenionych Aurvana Live, to i na HN-900 powinni znaleźć się chętni.

Źródło: inf. prasowa

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)