Gra promuje muzyka czy muzyk grę? Teledysk Linkin Park reklamuje Xboxa One

Gra promuje muzyka czy muzyk grę? Teledysk Linkin Park reklamuje Xboxa One

Gra promuje muzyka czy muzyk grę? Teledysk Linkin Park reklamuje Xboxa One
Adam Bednarek
27.03.2014 11:55, aktualizacja: 27.03.2014 12:44

Słuchając piosenki Linkin Park, można się przekonać, jak w akcji prezentuje się Project Spark – gra zmierzająca na Xboxa One.

Tak pozyskuje się dziś nowych fanów. Mam tylko problem ze stwierdzeniem, kto konkretnie się wzbogaca: Linkin Park czy Microsoft. Choć skończy się pewnie na tym, że gracze usłyszą o nowej piosence zespołu, a fani zobaczą, że na Xboxa One są zabawne gry. Obie strony bardzo zadowolone...

Guilty All The Same (feat. Rakim) (Project Spark Official Video) - Linkin Park

To nie pierwsza tego typu akcja, w której gry łączą się ze światem muzyki. W październiku premierę miał teledysk Eminema, w którym pojawiały się sceny z Call of Duty: Ghosts.

Eminem - Survival (Explicit)

Zresztą dla Linkin Park to też nie nowość. W teledysku do utworu "Castle of Glass" oglądaliśmy fragmenty Medal of Honor: Warfighter.

CASTLE OF GLASS [Official Music Video] - Linkin Park

Również polscy artyści chętniej wykorzystują gry w swoich teledyskach. Pablopavo pozwolił nam grać i słuchać – a wszystko to w utworze "Koty".

Nie zapominamy też o klasyce - kto z nas nie marzył, by w przyszłości gry wyglądały tak...

Red Hot Chili Peppers - Californication [Official Music Video]

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)