Spray, którego boi się woda (i nie tylko)

Spray, którego boi się woda (i nie tylko)

Spray, którego boi się woda (i nie tylko)
Paweł Rogaliński
14.11.2011 21:00, aktualizacja: 11.03.2022 09:45

Jako miłośnikowi nowych technologii zdarza mi się patrzeć na najnowsze zdobycze nauki wzrokiem 5 latka wlepionego w szybę wystawy sklepowej tuż przed świętami. Dużą nadzieję pokładam w nanotechnologii, ponieważ jej możliwości są na tą chwilę nie do oszacowania. To właśnie ona przyniesie geekom dużo prezentów, a ten jest jednym z pierwszych.

Jako miłośnikowi nowych technologii zdarza mi się patrzeć na najnowsze zdobycze nauki wzrokiem 5 latka wlepionego w szybę wystawy sklepowej tuż przed świętami. Dużą nadzieję pokładam w nanotechnologii, ponieważ jej możliwości są na tą chwilę nie do oszacowania. To właśnie ona przyniesie geekom dużo prezentów, a ten jest jednym z pierwszych.

Ross Nanotechnology stworzyła magiczny spray, przed którym woda trzęsie portkami. NeverWet to hydrofobowy środek na bazie krzemu. Oprócz zalet użytkowych ma jeszcze jedną - bardziej estetyczną.

Ile razy narzekaliście na przemoknięte ubrania, buty czy po prostu nie lubicie deszczu i chcecie, aby trzymał się od was z daleka? Łapiemy za puszkę i pryskamy wszędzie tam, gdzie nie chcemy widzieć wody. Jesienny i zimowy klimat z pewnością sprzyjać będzie sprzedaży takiego środka. Kilka miesięcy temu kupiłem specjalny preparat do butów - zadanie miał takie samo i nie zdał egzaminu. Dlaczego spray, o którym mówię jest inny? Zobaczcie sami:

Ross Nanotechnology's NeverWet superhydrophobic spray-on coating

Clear-n-Clean Side by Side YOU TUBE.wmv

Prawda, że robi wrażenie? Twórcy spryskali nim podobno iPhone'a i wrzucili do wody na 30 minut - urządzenie działało jak przedtem. Wygląda świetnie i nie wydaje się być podejrzane. Wystarczy wyobrazić sobie różne, niekonwencjonalne możliwości wykorzystania tego wynalazku. Macie już jakieś pomysły?

Źródło: geekologie.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)