Pierwszy taki TV sprzedany w Polsce. Ktoś wydał na niego fortunę

Pierwszy taki TV sprzedany w Polsce. Ktoś wydał na niego fortunę

Samsung MICRO LED 110” warty 675 tys. zł sprzedany w Polsce
Samsung MICRO LED 110” warty 675 tys. zł sprzedany w Polsce
Źródło zdjęć: © Samsung
Konrad Siwik
08.12.2022 14:34

Pierwszy telewizor Samsung MICRO LED o przekątnej ekranu 110" oferowany w cenie 675 tys. zł znalazł pierwszego nabywcę w Polsce. Samsung rozszerza teraz ofertę MICRO LED, aby te najnowocześniejsze ekrany jeszcze lepiej odpowiadały na potrzeby najbardziej wymagających klientów.

Na początku listopada prosto z Korei Południowej do Polski przybyła bestia produkcji Samsunga. Pierwszy telewizor firmy MICRO LED o przekątnej 110", który od ponad miesiąc można zamawiać za pośrednictwem dostawcy sprzętu audiowizualnego Audio Color, znalazł pierwszego nabywcę w Polsce – co potwierdził polski oddział firmy Samsung.

Jak na ogromnego potwora przystało, jego cena również zwala z nóg. Ten ultrawielki 110-calowy ekran nowej generacji kosztuje nieco ponad pół miliona złotych, a dokładniej 675 tys. zł. Pierwszy polski klient musiał się więc nieźle wykosztować. Ta bezprecedensowa sprzedaż, zrealizowana przez Audio Color, otwiera nowy rozdział dla kategorii ekranów superpremium na naszym rynku.

"Wspaniale jest obserwować tę technologiczną ewolucję: od konceptu po finalny produkt, który dziś zachwyca widzów na całym świecie. Modułowy ekran MICRO LED Samsung pokazał szerszej publiczności już podczas targów CES 2018 w Las Vegas. Dziś możemy potwierdzić, że pierwszy taki telewizor został już zainstalowany u klienta w Polsce. To niesamowite, jak szybko postępuje technologia: od centrum R&D do finalnej instalacji na rynku. Już nie mogę doczekać się, nowości z CES 2023" – komentuje Grzegorz Stanisz, dyrektor sprzedaży i marketingu działu RTV w firmie Samsung Electronics Polska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Samsung MICRO LED

Telewizory w technologii MICRO LED to ekrany nowej generacji, które stanowią kolejny ważny krok w rozwoju branży. Fakt, że pierwszy egzemplarz znalazł nabywcę w Polsce, potwierdza, że konsumenci już dziś oczekują najbardziej zaawansowanych technologii przyszłości.

Ostatnie kilka lat to ciągły rozwój technologii, którego celem było m.in. zwiększenie wielkości ekranu. Odwiedzający berlińskie targi IFA w 2022 r. mogli w strefie Samsung na żywo obejrzeć telewizory MICRO LED w trzech odsłonach: 76, 101 i 114 cali. Precyzję wyświetlania obrazu, przejścia tonalne i realizm, czyli wrażenia z obcowania z tym ekranem trudno opisać słowami.

Telewizory MICRO LED w nowych rozmiarach z powodzeniem znajdują miejsce w domowych salonach. W 110-calowych ekranach Samsung zastosował 25 milionów diod LED wielkości mikrometra, które indywidualnie generują światło i kolor, co z kolei przekłada się na niezwykle wciągające wrażenia wizualne – imponującą głębię, żywe barwy oraz podwyższoną wyrazistość i kontrast.

Te samoemisyjne mikrometrowe diody LED pozwoliły wyeliminować moduł podświetlenia i filtry kolorów używane w urządzeniach konwencjonalnych. Sterowanie jasnością obejmuje ponad milion poziomów, co przekłada się na niezwykle realistyczne wrażenia. Efekty potęguje Design Monolitu, który oznacza, że widzowie zobaczą w zasadzie tylko ekran.

Konrad Siwik, dziennikarz Gadżetomanii

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (32)