Doom 4: czemu multi ma 60 fps, a single 30 fps?

Doom 4: czemu multi ma 60 fps, a single 30 fps?

Doom 4: czemu multi ma 60 fps, a single 30 fps?
Mateusz Gajewski
22.08.2011 19:24

Dlaczego teoretycznie bardziej wymagający tryb dla wielu graczy działa płynniej (tfu, będzie działał!) niż wersja single player? Na to pytanie odpowiedzi udzielił sam John Carmack.

Dlaczego teoretycznie bardziej wymagający tryb dla wielu graczy działa płynniej (tfu, będzie działał!) niż wersja single player? Na to pytanie odpowiedzi udzielił sam John Carmack.

Carmack jest głównym designerem w firmie id Software. W swoim niedawnym wystąpieniu wypowiedział się na temat płynności działania gry Doom 4:

W trybie multiplayer gry Doom 4 zakładaliśmy płynność działania na poziomie 60 kl./s, natomiast w przypadku single player Doom 4 będzie działał z prędkością 30 kl./s. Dzięki temu będziecie się mogli spodziewać dwukrotnie większej liczby przeciwników w tym samym momencie na obrazie.

Hej, fajnie, ale... 60 fps to 60 fps i nie ma "wuja". Carmack, zapytany o datę premiery trailera nowej gry, odmówił odpowiedzi. Jako ciekawostkę podał, że wersja PS3 na płycie Blu-ray może zawierać więcej bonusów niż wersja DVD z Xboxa 360.

Na PS3 panuje ostatnio moda odświeżania klasyków i starych hitów - co powiecie na Dooma 3 HD? A może wolelibyście wcześniejsze wersje gry?

Źródło: videogameszone

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)