Gdzie można umieścić najmniejszą reklamę świata? [wideo]
Na dość oryginalny sposób reklamowania swoich produktów wpadli spece od marketingu firmy Gillette. Zlecili stworzenie tak małej reklamy, że najprawdopodobniej trafi ona do Księgi Rekordów Guinnessa. Gdzie znajdzie się miejsce dla takiej microreklamy?
Na dość oryginalny sposób reklamowania swoich produktów wpadli spece od marketingu firmy Gillette. Zlecili stworzenie tak małej reklamy, że najprawdopodobniej trafi ona do Księgi Rekordów Guinnessa. Gdzie znajdzie się miejsce dla takiej microreklamy?
Jak na razie rekord nie został potwierdzony ale to najprawdopodobniej jedynie kwestia czasu, kiedy znajdzie się w Księdze Guinnessa. Takie wyróżnienie należy się jak najbardziej bowiem naukowcom, na zlecenie jednej z największym firm produkujących maszynki do golenia, udało się stworzyć reklamę wydrukowana na fragmencie ludzkiego włosa.
Pierwszym krokiem jaki podjęła francuska agencja reklamowa CLM BBDO było ogolenie ochotnika - to właśnie na włosach z brody miała się pojawić reklama. Po osuszeniu próbek z wody i mydła wybrany został jeden włos, który następnie powędrował do mikroskopu elektronowego
Naukowcy stworzyli reklamę o szerokości mniejszej niż 100 mikronów. żeby sobie łatwiej wyobrazić jak mała jest to odległość, wystarczy powiedzieć, że 250 mikronów to mniej więcej jedna czwarta milimetra. Na tak małej powierzchni udało się umieścić reklamę ostrzy Proglide - efekt możecie zobaczyć poniżej.
Z kolei tajemnica powstania tak małej reklamy wyjaśniona zostaje na poniższym filmiku
The First Ad Written On Human Hair | Gillette Commercial | Gillette ProGlide
Źródło: dvice.com