Najbardziej nietrafione przejęcia w branży internetowej [TOP 10]
MICHAŁ MICHAŁ WILMOWSKI • dawno temuTen artykuł ma 10 stron:
Przejęcie The Huffington Post przez AOL
To jeszcze nie porażka, ale niemal pewna jej zapowiedź. AOL zapłacił w lutym tego roku 315 mln dolarów za najpopularniejsze amerykańskie liberalne blogowisko. Znakomita inwestycja, choćby z uwagi na zbliżające się wybory? Niekoniecznie.
Szefową Huffingtona pozostała Arianna Huffington, której zaczęli też podlegać niektórzy pracownicy AOL-u. Nowa szefowa szybko przestała im się podobać. Burzyć zaczęli się też lewicowi blogerzy Arianny, którym nie spodobało się, że muszą teraz pisać dla AOL-u.
Zobacz również: Studio PlayStation 5 highlight: PrzeGryw – premiera konsoli PS5
Najlepsze serwisy randkowe. Gdzie szukać drugiej połowy?
W kwietniu grupa blogerów pozwała The Huffington Post i AOL. Domagają się 105 mln dolarów jako zapłaty za wykonywaną dotychczas za darmo pracę. Wielkich szans w sądzie nie mają, bo przecież reguły gry (pisanie za darmo w zamian za promocję swojej osoby) znali od początku.
To nie zmienia faktu, że niektórzy już przebąkują o kolejnej sprzedaży The Huffington Post. Ariannie Huffington przez AOL.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze