Gdyby firmy nieco uczciwiej podeszłyby do haseł umieszczonych na swoich logo, to zmieniłyby je, tak jak zrobił to szwedzki grafik Viktor Hertz. Jeżeli chcecie poznać zabawną prawdę o znanych markach, jak Marlboro czy Facebook, to oglądając tę galerię, będziecie się bardzo dobrze bawili.
YouTube
Nagrania kotów.
Windows
Będzie działać przez chwilę.
Porsche
Przedłużacz penisa.
PlayStation
Prokrastynacja.
Nintendo
Nie ma nic do roboty.
Music Television
Telewizja dla idiotów.
McDonald's
McCukrzycy.
Marlboro
Zmarnowane pieniądze.
IMDB
Informacje dla nerdów.
Prokrastynacja.
Carlsberg
Kalorie.
Camel
Rak.
Absolut Vodka
Absolut - wymioty.
Apple
Płacisz za wygląd.
Tym pozytywnym akcentem kończę dzisiejszą galerię. Jeżeli macie ciekawy pomysł na wygląd innego znanego logo, to wrzucajcie zdjęcia w komentarzach lub na nasz profil na Facebooku.
Źródło: Toxel