Niech żyje reklama [zwiastun]

Niech żyje reklama [zwiastun]

Niech żyje reklama [zwiastun]
Michał Nowak
19.03.2011 12:57

Reżyser Morgan Spurlock, autor słynnego dokumentu Super Size Me, nakręcił nowy film. Czy nie denerwuje was czasem nachalnie pojawiający się w filmach product placement? Te wszechobecne logotypy wielkich korporacji, atakujące nas nieustannie z ekranu? Jeśli odpowiedź brzmi twierdząco, to wierzę, że nadchodzący dokument Spurlocka jest  właśnie dla was! Film nosi tytuł The Greatest Movie Ever Sold, a jego pierwszy zwiastun można obejrzeć poniżej.

Reżyser Morgan Spurlock, autor słynnego dokumentu Super Size Me, nakręcił nowy film. Czy nie denerwuje was czasem nachalnie pojawiający się w filmach product placement? Te wszechobecne logotypy wielkich korporacji, atakujące nas nieustannie z ekranu? Jeśli odpowiedź brzmi twierdząco, to wierzę, że nadchodzący dokument Spurlocka jest  właśnie dla was! Film nosi tytuł* The Greatest Movie Ever Sold*, a jego pierwszy zwiastun można obejrzeć poniżej.

Fabuła: Idea filmu jest bardzo prosta. Jest to dokument traktujący o product placement, który w całości został sfinansowany przez... product placement.

The Greatest Movie Ever Sold wyreżyserował Morgan Spurlock. Film był wyświetlany na tegorocznych Sundance i SXSW, gdzie zebrał entuzjastyczne opinie. Premiera w USA nastąpi 22 kwietnia 2011.

Obraz

foto: /Film, Impawards

Źródło: Yahoo Movies

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)