150 mln użytkowników przeglądarki. Opera imprezuje w świetnym stylu
PAWEŁ „FROSTBITE” IWANIUK • dawno temuChociaż nie jestem zwolennikiem Opery, to chylę dziś czoła przed ekipą działu PR tej norweskiej firmy. Styl, w jakim postanowili uczcić oni przekroczenie progu 150 mln użytkowników swojej przeglądarki, dla wielu firm powinien być wzorem.
A co takiego niezwykle poruszającego zrobili PR-owcy Opery? Otóż zastąpili oni stronę internetową Opera.com skrzynką pocztową szefa firmy, Jona S. von Tetzchnera. Nie jest to oczywiście jego prawdziwa skrzynka, a jedynie aplikacja ją imitująca ;).
Najciekawsze jest jednak to, co znajdziemy wewnątrz skrzynki. Możemy przeczytać tam między innymi odpowiedź z działu PR, która informuje Tetzchnera, że w biurze nikogo nie ma, bo wszyscy poszli świętować do pubu :D.
Zobacz również: John Deere - kosiarka samojezdna. Marzenie każdego mężczyzny
Dzień Darmowej Dostawy już dziś. Gdzie najbardziej opłaca się zrobić e-zakupy?
Moja ulubiona wiadomość to ta, z której szef Opery dowiaduje się o powstałej na Facebooku grupie. Jej celem jest zdobycie 100 mln członków, a następnie odkupienie FarmVille od firmy Zynga i zamknięcie gry. Czyżby jakaś aluzja? ;)
Zachęcam Was do zapoznania się z pozostałymi wiadomościami ze skrzynki Jona S. von Tetzchnera. Operze gratuluję natomiast nie tylko 150 mln użytkowników (wszystkie wersje przeglądarki), ale przede wszystkim poczucia humoru i dobrego stylu.
Źródło: TechCrunch
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze