Kto jest potentatem na rynku gier wideo? Tesco!

Kto jest potentatem na rynku gier wideo? Tesco!

Napój (mniej wymagających) bogów ;)  Fot. Ewan-M/Flickr
Napój (mniej wymagających) bogów ;) Fot. Ewan-M/Flickr
Szymon Adamus
15.10.2010 10:04

Angielska sieć supermarketów Tesco ma chrapkę nie tylko na swoje czerstwe bułki i zieloną kiełbasę. W Wielkiej Brytanii Tesco zamierza przejąć 20 procent rynku gier wideo.

Angielska sieć supermarketów Tesco ma chrapkę nie tylko na swoje czerstwe bułki i zieloną kiełbasę. W Wielkiej Brytanii Tesco zamierza przejąć 20 procent rynku gier wideo.

John Stanhope, menedżer zajmujący się w Tesco grami, powiedział:

[cytat]W zeszłym roku podwoiliśmy już nasze zyski w sektorach oprogramowania, sprzętu i dodatków. Nasza ekipa też podwoiła się w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Teraz mamy środki, by przejąć 20 procent rynku sprzedaży gier.[/cytat]

Sieć chce osiągnąć taki wynik w ciągu dwóch lat. Przygotowania do inwazji trwają do dłuższego czasu. Sprzedawca musiał poradzić sobie chociażby z niechęcią dostawców gier, dla których Tesco nie było priorytetem. Sieć wprowadziła jednak zamówienia przedpremierowe na gry, a nawet sprzedaż używanych kopii w 60 angielskich sklepach. Teraz dopiero się zacznie.

Gry z Tesco? Czemu nie. Przyznaję się bez bicia, że po ataku Red Ring Of Death w zeszłym roku kupiłem nową konsolę właśnie w Tesco. Było taniej, wydawała się świeża... działa do dziś.

Źródło: mcvukFot. Ewan-M Flickr

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)