Genialna i przerażająca reklama zabezpieczeń antywłamaniowych [wideo]

Genialna i przerażająca reklama zabezpieczeń antywłamaniowych [wideo]

Genialna i przerażająca reklama zabezpieczeń antywłamaniowych [wideo]
Marek Maruszczak
04.10.2010 19:00, aktualizacja: 11.03.2022 13:17

Oraz - nie ukrywajmy tego - w pewnych okolicznościach bardzo wkurzająca. Na przemyślną i genialną w swojej prostocie metodę reklamy wpadła chilijska agencja DDB.

Oraz - nie ukrywajmy tego - w pewnych okolicznościach bardzo wkurzająca. Na przemyślną i genialną w swojej prostocie metodę reklamy wpadła chilijska agencja DDB.

Sztuczka polega na tym, że pod drzwi mieszkania zostaje wsunięty wypełniony sprężynami kartonik, który rozkłada się natychmiast, kiedy tylko znajdzie trochę wolnego miejsca.

Niespodziewający się niczego właściciele mieszkania znajdowali tajemnicze pudełko z napisem „Włamanie się do Twojego mieszkania jest łatwiejsze, niż myślisz” oraz logo firmy zajmującej się zabezpieczeniami - ADT. Po dokładniejszych oględzinach sposób przeniknięcia kartonu do mieszkaniu stawał się jasny. Jednak przez kilka pełnych irytacji, a czasami pewnie też grozy chwil wiele osób było przekonanych, że ich prywatność została w brutalny sposób naruszona.

Włamanie to nie to samo, co wsunięcie przemyślnego gadżetu pod drzwi, ale wiele ofiar tej kampanii było z pewnością pod dużym wrażeniem. Ciekawi mnie, jaki odsetek mieszkańców zdecydował się na skorzystanie z usług reklamowanej firmy, a jaki ograniczył się do wypowiedzenia kilku przekleństw pod jej adresem.

Źródło: NeatoramaGeekoSystem

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)