Jak zapewne pamiętacie, angielscy klienci Philipsa słyszący nieprzyjemny pisk muszą jedynie skontaktować się z obsługa klienta, a producent zajmie się problemem. Z nieskrywaną przyjemnością donoszę, że w Polsce ma być dokładnie tak samo. Ze sprawą zgłosiłem się do polskiego oddziału Philipsa i dostałem szybką i konkretną odpowiedź.
W odpowiedzi na Pańskie zapytanie, chciałabym zapewnić Pana, że po przeprowadzeniu badań firma Philips zidentyfikowała problem, który może występować w telewizorach LED z serii 9705, pochodzących ze wczesnych partii produkcyjnych.
W telewizorach LED z serii 9705, tak jak we wszystkich innych, znajdują się drgające elementy elektroniczne. Na skutek wibracji tych elementów powstaje dźwięk (brzęczenie), który podczas normalnego użytkowania jest niesłyszalny. Wszystkie telewizory z serii 9705 emitują hałas o akceptowalnym poziomie (około 23 db), jednak stwierdziliśmy, że z powodu niewielkich różnic w rozmieszczeniu poszczególnych elementów elektronicznych nieliczne telewizory mogą emitować hałas o większym natężeniu.
Zobacz również: Studio PlayStation 5 highlight: PrzeGryw – premiera konsoli PS5
Jeśli konsument jest niezadowolony z poziomu hałasu emitowanego przez telewizor, podejmiemy szybkie działania w celu rozwiązania problemu. Konsumenci mogą kontaktować się z Działem obsługi klienta Philips, który zorganizuje wykonanie modyfikacji sprzętowych całkowicie rozwiązujących problem.
Firma Philips pragnie zapewnić konsumentów, że powyższy problem nie stanowi jakiegokolwiek zagrożenia dla użytkowników.
I takie podejście do klienta lubię!
Z działem obsługi klientów polskiego oddziału Philipsa można skontaktować się w różnoraki sposób:
Na Gadżetomanii pojawiam się gościnnie. Sen z powiek spędzają mi bowiem inne blogi naszej sieci: GRRR.pl i HDTVmania.pl. Wszystko jednak kreci się wokół gadżetów elektronicznych, a te uwielbiam!
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze