Już za dwa dni w krakowskim hotelu Park Inn rozpocznie się trzecie spotkanie z cyklu Social Impact. Głównym tematem rozmów będzie zarządzanie społecznościami oraz wykorzystanie mediów społecznościowych przez korporacje. Jak prezentuje się oficjalna agenda Social Impact III i kto stoi za całym spotkaniem?
Już za dwa dni w krakowskim hotelu Park Inn rozpocznie się trzecie spotkanie z cyklu Social Impact. Głównym tematem rozmów będzie zarządzanie społecznościami oraz wykorzystanie mediów społecznościowych przez korporacje. Jak prezentuje się oficjalna agenda Social Impact III i kto stoi za całym spotkaniem?
W programie trzeciej edycji Social Impact wezmą udział następujący prelegenci:
- Marek Jerzy Minakowski, Chief Scientist, Grupa Onet.pl, Kto-Kogo i Sejm-Wielki: jak się robi społeczności z papieru?;
- Albert Hupa, Interactive Research Center, Media społecznościowe a komercyjne. Aktywność użytkowników internetu;
- Marcin Kociuba, NetCenter Solution, Protest w sieci. Social Media i społeczeństwo obywatelskie;
- Dominik Sipowicz, SmartPR, Social Media w e-commerce;
- Michał Celiński, Autentika, Małe Piwo, czyli narodziny społeczności korporacyjnych;
- Patryk Grzeszczuk, Hypermedia, Znajomi i przyjaciele królika, czyli jak korzystam z social media;
- Marta Klimowicz, Community Manager AdTaily.pl, Zarządzanie społecznością w social media (prezentacja);
- Maria Lothamer reprezentująca firmę iSecure przedstawi prezentację: Prywatność w sieci.
Głównym organizatorem Social Impact jest firma Interactive Research Center zajmująca się badaniem społeczeństwa sieciowego. Krakowskie spotkanie, które odbędzie się w hotelu Park Inn, współorganizowane jest przez agencję SmartPR zajmującą się budowaniem wizerunku firm w Internecie. Partnerami trzeciej edycji Social Impact są firmy NetCenter Solutions oraz Autentika.
Patronat nad imprezą objęły: sieć Blomedia, IAB Polska, portale Onet.pl i Media2.pl, blog.mediafun.pl prowadzony przez Macieja Budzicha, Profeo.pl, blogpr.pl oraz Socialguru.pl.