Ostatnie odliczanie do Social Impact III

Ostatnie odliczanie do Social Impact III

Ostatnie odliczanie do Social Impact III
Paweł Żmuda
24.08.2010 17:59

Już za dwa dni w krakowskim hotelu Park Inn rozpocznie się trzecie spotkanie z cyklu Social Impact. Głównym tematem rozmów będzie zarządzanie społecznościami oraz wykorzystanie mediów społecznościowych przez korporacje. Jak prezentuje się oficjalna agenda Social Impact III i kto stoi za całym spotkaniem?

Już za dwa dni w krakowskim hotelu Park Inn rozpocznie się trzecie spotkanie z cyklu Social Impact. Głównym tematem rozmów będzie zarządzanie społecznościami oraz wykorzystanie mediów społecznościowych przez korporacje. Jak prezentuje się oficjalna agenda Social Impact III i kto stoi za całym spotkaniem?

W programie trzeciej edycji Social Impact wezmą udział następujący prelegenci:

  • Marek Jerzy Minakowski, Chief Scientist, Grupa Onet.pl, Kto-Kogo i Sejm-Wielki: jak się robi społeczności z papieru?;
  • Albert Hupa, Interactive Research Center, Media społecznościowe a komercyjne. Aktywność użytkowników internetu;
  • Marcin Kociuba, NetCenter Solution, Protest w sieci. Social Media i społeczeństwo obywatelskie;
  • Dominik Sipowicz, SmartPR, Social Media w e-commerce;
  • Michał Celiński, Autentika, Małe Piwo, czyli narodziny społeczności korporacyjnych;
  • Patryk Grzeszczuk, Hypermedia, Znajomi i przyjaciele królika, czyli jak korzystam z social media;
  • Marta Klimowicz, Community Manager AdTaily.pl, Zarządzanie społecznością w social media (prezentacja);
  • Maria Lothamer reprezentująca firmę iSecure przedstawi prezentację: Prywatność w sieci.

Głównym organizatorem Social Impact jest firma Interactive Research Center zajmująca się badaniem społeczeństwa sieciowego. Krakowskie spotkanie, które odbędzie się w hotelu Park Inn, współorganizowane jest przez agencję SmartPR zajmującą się budowaniem wizerunku firm w Internecie. Partnerami trzeciej edycji Social Impact są firmy NetCenter Solutions oraz Autentika.

Patronat nad imprezą objęły: sieć Blomedia, IAB Polska, portale Onet.pl i Media2.pl, blog.mediafun.pl prowadzony przez Macieja Budzicha, Profeo.pl, blogpr.pl oraz Socialguru.pl.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)