Webshake.tv - pół roku po starcie

Webshake.tv - pół roku po starcie

Webshake.tv - pół roku po starcie
Gniewomir Świechowski
18.08.2010 03:33

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy działania twórcom projektu udało się pozyskać inwestora, liczne grono widzów i partnerów oraz przeprowadzić relację z międzynarodowych targów MIPTV w Cannes.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy działania twórcom projektu udało się pozyskać inwestora, liczne grono widzów i partnerów oraz przeprowadzić relację z międzynarodowych targów MIPTV w Cannes.

Webshake.tv (www.webshake.tv) to młoda telewizja internetowa, która wystartowała w pierwszych dniach 2010 roku. Projekt tworzony jest przez trzech pasjonatów nowych mediów - Dominika Szarka, Marcina Jaśkiewicza i Kamila Janika. W cotygodniowych odcinkach poruszają oni tematy związane z internetem, nowinkami technologicznymi i gadżetami, prezentując je w sposób przystępny dla przeciętnego internauty.

Już w pierwszych tygodniach działania udało się nawiązać współpracę z profesjonalnym studiem filmowym Studio So Interactive, które uczestniczyło w produkcji 7 pierwszych odcinków. Kamieniem milowym w rozwoju młodego projektu było pozyskanie partnera biznesowego - spółki Bright Berries kierowanej przez doświadczonego e-biznesmena, Rafała Hana (m.in. Ciufcia.pl), i zawiązanie spółki.

Dzięki cennym kontaktom i doświadczeniu partnera Webshake.tv pojawił się w kwietniu na międzynarodowych targach telewizyjnych MIPTV Cannes 2010 jako jedyna polska telewizja. Dzięki temu polscy widzowie mogli obejrzeć materiały z ceremonii rozdania nagród International Digital Emmy Awards oraz Content 360, liczne wywiady z przedstawicielami największych telewizyjnych i internetowych marek świata.

Wśród największych dotychczasowych partnerów biznesowych i mediowych Webshake.tv można wymienić takie marki, jak: Orange, eCard, Gazeta.pl, WP.pl, Onet.pl, czy portal dlaStudenta.pl. Dzięki owocnej współpracy z zaufanym gronem wydawców oglądalność programu w ostatnim miesiącu pierwszego sezonu (4 odcinki w czerwcu 2010) wyniosła ponad 130 000 wyświetleń.

Obecnie w przerwie między nowym sezonem, który ruszy już we wrześniu, publikowana jest specjalna seria wakacyjna Webshake.tv Summertime. W planach na drugą połowę roku jest także sukcesywne tworzenie kolejnych programów utrzymanych w tematyce nowych mediów i technologii oraz uruchamianie nowych projektów powiązanych z bieżącą działalnością. W ostatnich dniach twórcy Webshake.tv uruchomili także blog (http://www.webshake.tv/blog/), na którym piszą o swoim stylu prowadzenia biznesu i idei, która przyświeca ich działaniom.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)