ToSieWytnie.pl finalistą Content360, czyli jak "sprzedać" Luntka i Gracjana

ToSieWytnie.pl finalistą Content360, czyli jak "sprzedać" Luntka i Gracjana

ToSieWytnie.pl finalistą Content360, czyli jak "sprzedać" Luntka i Gracjana
Gniewomir Świechowski
28.04.2010 11:00

Polak potrafi. Nieco szalone ToSieWytnie.pl trafiło do finału konkursu Content360 pokonując niemal 700 konkurencyjnych projektów z całego świata.

Polak potrafi. Nieco szalone ToSieWytnie.pl trafiło do finału konkursu Content360 pokonując niemal 700 konkurencyjnych projektów z całego świata.

Oto wywiad z współtwórcami ToSieWytnie.pl

Grzegorz Tomasiak & Łukasz Skalik about ToSieWytnie.pl (MIPTV 2010 Cannes by Webshake.tv)

vBeta jest patronem medialnym relacji z festiwalu MIPTV przygotowywanej przez Dominika Szarka i Marcina Jaśkiewicza z Webshake.tv.

MIPTV jest globalnym miejscem spotkań przedstawicieli środowiska audiowizualnego, nowych mediów i reklamy, w tym stacji telewizyjnych, producentów telewizyjnych i filmowych, dystrybutorów, przedstawicieli portali internetowych i telefonii komórkowej.

W MIPTV udział bierze prawie 12.000 uczestników z ponad 100 krajów, w tym około 50 firm z Polski poszukujących zagranicznych licencjodawców, dystrybutorów i partnerów finansowych oraz firmy sprzedające filmy, seriale, formaty, programy rozrywkowe i kontent cyfrowy.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)