Fresh Code - kreskowy kod świeżości

Fresh Code - kreskowy kod świeżości

Fresh Code - kreskowy kod świeżości
Katarzyna Kieś
19.03.2010 00:20

Tyle świeżości w produkcie, ile widać kodu kreskowego - tak w skrócie przedstawia się pomysł, nad którym pracowało aż sześciu projektantów.

Czy Fresh Code stanie się najbardziej "prawdomówną" metką sklepową?

Tyle świeżości w produkcie, ile widać kodu kreskowego - tak w skrócie przedstawia się pomysł, nad którym pracowało aż sześciu projektantów.

Czy Fresh Code stanie się najbardziej "prawdomówną" metką sklepową?

Ileż to razy w sklepie zastanawialiście się, czy warto sięgać po jakąś zieleninę.?Niby na piwerwszy rzut oka warzywo wygląda na jędrne i świeże, ale już drugi rzut okiem może zdradzić nie pierwszą świeżość (a bywa, że nawet i nie drugą...). Jednak nie zawsze owo drugie spojrzenie jest w stanie wyłapać oznaki długiego leżenia w chłodniach.

Fresh Code ma byc rozwiązaniem, dzięki któremu już pierwszy rzut okiem wyjaśni, jak świeży jest produkt. Zerkać należy jednak nie na np. liście sałaty, ale na umieszczony na produkcie kod kreskowy. Jeśli będzie cały, towar jest świeży. Jeśli kod częściowo zniknie, oznaczać to będzie, iż świeżość produktu do klasy pierwszej już się nie kwalifikuje. W przypadku, kiedy zamiast charakterystycznych czarnyvh kreseczej zobaczy się pustą, białą karteczkę, będzie to informacja dla klienta, iż świeżość towaru ulotniła się razem z kodem.

Pomysł jest przedni - szczególnie w przypadku, kiedy należałoby określić świeżość warzyw i owoców. Szkoda tylko, że pomysłodawcy nie poszli o krok dalej i nie opracowali konceptu zabezpieczenia przed nieuczciwym przeklejaniem Fresh Code'ów.

Obraz
© [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/03/fresh_code2.jpg)

Źródło: Yanko Design

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)