Fronda i "profesjonalny" kant na reklamach

Fronda i "profesjonalny" kant na reklamach

Fronda i "profesjonalny" kant na reklamach
Gniewomir Świechowski
15.03.2010 08:13

Wczoraj Paweł Wimmer zauważył jak katolicki portal Fronda.pl popisał się profesjonalizmem. Reklamę wyświetlaną na skromnej części podstron serwisu sprzedaje po cenie wyliczonej na podstawie oglądalności całości. Zdecydowanie ktoś tu zgrzeszył... niekompetencją.

Wczoraj Paweł Wimmer zauważył jak katolicki portal Fronda.pl popisał się profesjonalizmem. Reklamę wyświetlaną na skromnej części podstron serwisu sprzedaje po cenie wyliczonej na podstawie oglądalności całości. Zdecydowanie ktoś tu zgrzeszył... niekompetencją.

W opisie portalu Fronda.pl(cytując: "Portal Poświęcony") w katalogu stron sieci reklamowej AdTaily twórcy serwisu podali, że notuje on "15 milionów odwiedzin miesięcznie", a w zakładce reklama na samej witrynie pochwalili się liczbą 660 tys. Realnych Użytkowników(RU).

Sądząc po danych Alexy Fronda faktycznie oferuje dobrej jakości ruch i 660 tys. użytkowników faktycznie mogło przełożyć się na 15 milionów odsłon. Jednak AdTaily zliczyło podczas wyświetlania swojego widżetu reklamowego jedynie 114 tys. użytkowników i około 818 tys. odsłon ponieważ znajduje się w bocznym  pasku przy każdym artykule, a nie na każdej stronie serwisu.

Fronda jednak chwali się ruchem całego serwisu i zgodnie z tym wycenia reklamę docierającą do 114 tys. użytkowników miesięcznie na 142 zł 82 gr dziennie. Mocno nierealistycznie. Popis niekompetencji nie raził by tak, gdyby nie to, że Fronda ponoć oferuje:

[cytat]

spersonalizowane umowy reklamowe – dostosowując cele Klienta i jego wymagania

innowacyjne kampanie reklamowe

profesjonalne statystyki i raporty monitorujące kampanie reklamowe (Gemius; Open X)

współpraca z profesjonalnym zespołem doradców

[/cytat]

Szczęśliwie frajerów brak, więc jak na razie za pomocą AdTaily reklamują się na Frondzie tylko współpracujące z nią serwisy - zapewne za darmo. Innych klientów nie będzie, więc Frondzie gratulujemy profesjonalizmu. ;)

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)