Co dalej z Naszą-Klasą? Relacja na żywo z konferencji N-K

Co dalej z Naszą-Klasą? Relacja na żywo z konferencji N‑K

Co dalej z Naszą-Klasą? Relacja na żywo z konferencji N-K
Gniewomir Świechowski
09.03.2010 12:21, aktualizacja: 15.01.2022 15:05

Dziś  z 15 minutowym opóźnieniem rozpoczęła się konferencja na której twórcy Naszej-Klasy prezntują wizję dalszego rozwoju serwisu. Relacjonujemy ją na żywo.

Dziś  z 15 minutowym opóźnieniem rozpoczęła się konferencja na której twórcy Naszej-Klasy prezntują wizję dalszego rozwoju serwisu. Relacjonujemy ją na żywo.

12:49Kaznowski: "Śledzik to platforma testowa NK"12:50

Nasza klasa planuje kolejny rebranding. :)

12:52"Nie używamy zapisu Nasza-klasa, lecz NK" - w stosunku do mediów i użytkowników. Domena nk.pl coraz popularniejsza (bardziej niż nasza-klasa.pl). Zmiana głównej domeny na jesieni.12:56Uffff... Dominik Kaznowski zakończył. Teraz dział sprzedaży... NK. ;)12:57Grupa docelowa jest najważniejsza dla marketerów, więc NK chce ułatwić docieranie do konkretnych grup docelowych.12:58W planach: polecanie produktów - user userowi. Case Virena i Skarpetek na Flakerze, tylko w większej skali?13:01targetowanie po wieku, miejscu, szkołach, płci13:02W planach: Social Ads -> konkurencja dla AdWords. Samoobsługa.13:03Rekordowa kampania jednodniowa: 5 mln UU, 500 tys. przekierowań na stronę klienta.13:04API? Tak, ale nie dla wszystkich, lecz dla "zaufanych".13:06NK mówi o "budowaniu ekosystemu" wokoło marki - OK. Ale jeśli API faktycznie będzie dostępne tylko dla wybranych klientów NK, to będzie wykastrowana wersja tego co oferuje FB.13:10Specjalny serwis dla Heyah (w ramach NK)  - ludzie spędzili na nim 233 lata i 44 dni. Szok, niet?13:15Tak, udało mi się potwierdzić. API będzie dostępne tylko dla wybranych. NK chce to zrobić inaczej niż FB.13:16W sumie: NK chce mieć kontrolę nad tym kto i jak się promuje na NK, a nie puścić wszystko na żywioł jak FB. Czyli: chcemy zarabiać na tym że inni się u nas promują, a nie dawać im za darmo platformę z której mogą korzystać za darmo.13:18Dużo akcji na FB = niewielki impact każdej. Mało akcji na NK = duży impact każdej. To komunikuje dział sprzedaży NK.13:20Temat rzeka: FB vs NK. NK twierdzi ( po przetłumaczeniu z Polskiego na nasze... ), że nie boi się FB ale uczy na jego doświadczeniach. O FB dużo się teraz mówi, ale wciąż ma skromny udział w rynku.13:21Dociera do mnie powoli, że my - siedzący w sieci - przeceniamy FB na polskim rynku, ponieważ to że my wolimy FB niż NK, to Kowalski nie zna FB, nie chce znać FB i NK to dla niego synonim Internetu.13:25Kaznowski: "Marketer siedzi na excelem, a nie nad niusami z sieci". Tzn. to o czym się mówi niekoniecznie się sprzedaje.13:29Kaznowski: "Serwisy społecznościowe stają się stroną startową internetu" = kadzenie NK, ale jakby nie patrzeć ma rację.13:30Powoli kończymy pytania i samą konferencję, czas na rozmowy kuluarowe. :)15:00
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)