Trzy nowe filmiki ze StarCraft II oraz patch do bety
Jest takie powiedzenie: "wielkie dzieła rodzą się w bólach". Wie o tym każdy, kto nie może doczekać się premiery StarCraft 2. Można obecnie testować grę w wersji beta, jednak okazało się, że zaserwowano graczom nie do końca przemyślany gameplay, dlatego też w piątek (26 II 2010) został wypuszczony dość istotny patch.
Jest takie powiedzenie: "wielkie dzieła rodzą się w bólach". Wie o tym każdy, kto nie może doczekać się premiery StarCraft 2. Można obecnie testować grę w wersji beta, jednak okazało się, że zaserwowano graczom nie do końca przemyślany gameplay, dlatego też w piątek (26 II 2010) został wypuszczony dość istotny patch.
Ta łatka do StrarCraft 2 beta nosi numerek 0.3.0.14093 i zmienia parametry jednostek, aby rozgrywka była bardziej zbalansowana. I tak na przykład terrański Viking w trybie Fighter będzie mieć pancerz obniżony do zera, ale za to zadawane przez niego obrażenia wzrosną z 6 do 10. Reaper będzie miał czas ładowania zmniejszony z 2,5 do 1,8, natomiast zadawane przez niego obrażenia spadną z 40 do 30. Co się tyczy Protossów, tutaj następuje obniżenie kosztów wynajdowania Gravitic Boosters ze 150 jednostek minerałów i 150 gazu na 100 dla każdego surowca. Większą i bardziej istotną zmianą w tej frakcji jest likwidacja zdolności Phase Shift, z której do tej pory korzystał High Templar. Na pocieszenie dostał on* Feedback* - zdolność ta pozwala mu na wysysanie energii z celu, który otrzymuje obrażenia równe utraconej żywotności.
Zmiany nie ominęły także statku-matki (Mothership), który utracił dwie funkcje: Temporal Rift oraz* Wormhole Transit*. Doszła za to masowa teleportacja (Mass Recall), dzięki której jednostka ta może przetransportować momentalnie wszystkie przyjazne oddziały w zasięgu. W przypadku Zergów zmiany dotyczą Infestora, któremu obniżono ilość obrażeń zadawanych przez Fungal Growth oraz dodano zdolność Neural Parasite.
Prócz informacji o zmianach mamy też dla Was trzy nowe filmiki z gry. Oto one:
Miejmy nadzieję, że finalny StarCraft 2 będzie już na tyle dopracowany, że żaden patch nie będzie potrzebny. Przekonamy się o tym jeszcze w pierwszej połowie tego roku.
Źródło: incgamers