Apple-maniacy ściągają najwięcej i najchętniej płacą

Apple-maniacy ściągają najwięcej i najchętniej płacą

Apple-maniacy ściągają najwięcej i najchętniej płacą
Dominik Szarek
26.02.2010 14:22

Najnowsze dane opublikowane przez sieć reklamy mobilnej AdMob potwierdzają wcześniejsze trendy - posiadacze mobilnych urządzeń z nadgryzionym jabłkiem znacznie chętniej pobierają płatne aplikacje niż ich koledzy z Androidem w dłoni.

Najnowsze dane opublikowane przez sieć reklamy mobilnej AdMob potwierdzają wcześniejsze trendy - posiadacze mobilnych urządzeń z nadgryzionym jabłkiem znacznie chętniej pobierają płatne aplikacje niż ich koledzy z Androidem w dłoni.

Według AdMob w styczniu 2010 roku użytkownicy iPhone pobierali średnio 8,8 aplikacji, z czego 1,8 to te, za które trzeba było zapłacić. W przypadku iPodów touch jest to odpowiednio 12,1 i 1,6 aplikacji na użytkownika. Fani Androida nie tylko ściągają mniej aplikacji (łącznie 8,7 na osobę), ale też rzadziej za nie płacą. Narzędzia pobrane za wcześniejszym uiszczeniem opłaty stanowią w przypadku Androida tylko 12,5% (1,1 aplikacji).

Obraz
© [źródło](http://vbeta.pl/images//2010/02/admob_iphone_android.png)

W najgorszej sytuacji znalazł się webOS, który pod każdym względem dał się wyprzedzić konkurencji. Patrząc na liczbę dostępnych aplikacji na poszczególne platformy, sytuacja ta nie powinna jednak nikogo dziwić.

Raport AdMob zwraca uwagę na jeszcze jedną ciekawą kwestię. Okazuje się, że 91% użytkowników iPhone i 88% posiadaczy iPodów touch zarekomendowałoby swoje urządzenie innym. Podobnie uczyniłoby 84% właścicieli telefonów z systemem Android i zaledwie 69% z webOS.

Pytanie tylko w jakim stopniu chęć polecenia iPhone'a znajomym jest w tym przypadku podyktowana jakością urządzenia, a na ile jest to heroiczne przywiązanie do produktów z jabłkiem... ;)

Źródło: Mashable.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)