Apple-maniacy ściągają najwięcej i najchętniej płacą
DOMINIK SZAREK • dawno temu
Najnowsze dane opublikowane przez sieć reklamy mobilnej AdMob potwierdzają wcześniejsze trendy — posiadacze mobilnych urządzeń z nadgryzionym jabłkiem znacznie chętniej pobierają płatne aplikacje niż ich koledzy z Androidem w dłoni.
Według AdMob w styczniu 2010 roku użytkownicy iPhone pobierali średnio 8,8 aplikacji, z czego 1,8 to te, za które trzeba było zapłacić. W przypadku iPodów touch jest to odpowiednio 12,1 i 1,6 aplikacji na użytkownika. Fani Androida nie tylko ściągają mniej aplikacji (łącznie 8,7 na osobę), ale też rzadziej za nie płacą. Narzędzia pobrane za wcześniejszym uiszczeniem opłaty stanowią w przypadku Androida tylko 12,5% (1,1 aplikacji).
W najgorszej sytuacji znalazł się webOS, który pod każdym względem dał się wyprzedzić konkurencji. Patrząc na liczbę dostępnych aplikacji na poszczególne platformy, sytuacja ta nie powinna jednak nikogo dziwić.
Zobacz również: Studio PlayStation 5 highlight: Adam Zdrójkowski – Fenomen kontrolera DualSense
Raport AdMob zwraca uwagę na jeszcze jedną ciekawą kwestię. Okazuje się, że 91% użytkowników iPhone i 88% posiadaczy iPodów touch zarekomendowałoby swoje urządzenie innym. Podobnie uczyniłoby 84% właścicieli telefonów z systemem Android i zaledwie 69% z webOS.
Pytanie tylko w jakim stopniu chęć polecenia iPhone'a znajomym jest w tym przypadku podyktowana jakością urządzenia, a na ile jest to heroiczne przywiązanie do produktów z jabłkiem… ;)
Źródło: Mashable.com
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze