Internauci nabijają się z popularnych reklam Windowsa 7
ANDRZEJ BIERNACKI • dawno temu • 3 komentarze
Jesienią 2009 roku Microsoft przygotował serię reklam Windowsa 7. Spoty zatytułowane "My Idea" miały promować nowy system operacyjny, podkreślać jego prostotę i fakt, że w przeciwieństwie do Visty spełnia oczekiwania klientów. Teraz doczekaliśmy się parodii kampanii Redmond.
Najpierw przypomnijmy jeden z bardziej znanych oryginałów:
Klienci Microsoftu mówią w spocie czego chcą. Zazwyczaj trzymają jednak swoje oczekiwania w ryzach ;). Zupełnie inaczej wygląda to w tym materiale:
Najbardziej podoba mi się pani doktor, która chce szczekać jak pies i mieć pancerz żółwia :D.
Zobacz również: Gadżetovlog - zrzędzenia zrzędy o kinie
Na deser wrzucam jeszcze jedną "akcję reklamową" produktu Microsoftu. Japoński Windows 7 Whopper — 800 gramów mięsa i ponad 2 tysiące kalorii:
Źródło: Mashable
Ten artykuł ma 3 komentarze
Pokaż wszystkie komentarze