Sprzedawcy Microsoftu próbują być zabawni

Sprzedawcy Microsoftu próbują być zabawni

Untitled-4
Untitled-4
Andrzej Biernacki
18.11.2009 18:41

Wszechświat nie kocha Microsoftu - stwierdziłby Gaius Baltar z serialu "Battlestar Galactica". Wiele rzeczy, które wychodzą konkurencji firmie z Redmond po prostu się nie udają. Tak samo jest z najnowszą akcją marketingową realizowaną w sklepach giganta.

Wszechświat nie kocha Microsoftu - stwierdziłby Gaius Baltar z serialu "Battlestar Galactica". Wiele rzeczy, które wychodzą konkurencji firmie z Redmond po prostu się nie udają. Tak samo jest z najnowszą akcją marketingową realizowaną w sklepach giganta.

Microsoft Stores są wiernymi kopiami sklepów firmy Apple. Tylko, że nie ma w nich sympatycznej atmosfery, o której opowiadają fanboye nadgryzionego jabłuszka. Producent Windowsów próbuje ten wizerunek zmienić:

Microsoft Store - Breaks Out in a Dance

Kampania jest kalką akcji organizowanych przez popularną w USA grupę Improv Anywhere. Artyści specjalizują się we flashmobach. Trzeba przyznać, że im takie happeningi wychodzą znacznie lepiej:

I Love Lunch! The Musical - Musicals In Real Life Episode 3

Źródło: Crunchgear

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)