Przegląd nowych usług reklamowych
KRZYSZTOF BARTNIK • dawno temuOstatni miesiąc obfitował w premiery nowych sieci i produktów skierowanych do reklamodawców. Zapraszam do szybkiego przeglądu debiutujących rozwiązań, które powinny ułatwić życie wszystkim firmom i osobom zainteresowanym promocją w sieci.
adRakieta - wspólny projekt Grupy o2, stojącej za portalem o2.pl i sieci reklamowej IDMnet. Całość jest reklamowym produktem zasięgowym docierającym (według danych powyższych firm) do około 98% polskiego internetu (~16,3 mln użytkowników).
e-Drapacz - zespołowa inicjatywa sieci reklamowych ARBOnetwork i Ad.Net, która ma rywalizować z adRakietą ceną reklam i obsługą techniczną i technologiczną. Projekt dociera do około 95% internautów (~15,8 mln użytkowników).
adPremium - oferta reklamowa Grupy o2 skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Pozwala na umieszczenie reklam na niemal wszystkich serwisach należących do o2, a same reklamy są sprzedawane na dni, tygodnie i miesiące.
Business Ad Network — sieć reklamowa Money.pl dla ogłoszeniodawców, którzy potrzebują dotarcia do aktywnych ludzi biznesu. Zasięg sieci to ponad 5 mln użytkowników, a do Business Ad Network należy obecnie 16 serwisów (Grupa Money plus wybrane serwisy Agory).
adKobieta - zapowiedziany ostatnio produkt reklamowy (jeszcze bez aktywnej strony) łączący zasięg z ofertą niestandardowych działań adresowanych do wszystkich kobiecych segmentów (wiek, dochody). Na starcie zasięg obejmie 16 serwisów, ale ciągle poszukiwani są nowi partnerzy.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze