Doczekamy się bardzo denerwujących reklam w grach?

Doczekamy się bardzo denerwujących reklam w grach?

reklama-w-grze
reklama-w-grze
Damian
13.11.2009 17:05

Reklamy w grach stają się chlebem powszednim. Najczęściej pojawiają się w formie billboardów lub, które w żaden sposób nie przeszkadzają w same rozgrywce. Niestety, reklamy mają wejść na kolejny, bardzo denerwujący poziom. Chodzi o coś naprawdę denerwującego!

Reklamy w grach stają się chlebem powszednim. Najczęściej pojawiają się w formie billboardów lub, które w żaden sposób nie przeszkadzają w same rozgrywce. Niestety, reklamy mają wejść na kolejny, bardzo denerwujący poziom. Chodzi o coś naprawdę denerwującego!

Firma Ubisoft na odbywającym się w Nowym Jorku Microsoft Advertising's Gaming Upfront miała swoje krótkie wystąpienie. To właśnie na nim pokazano coś, co powinno zaniepokoić wszystkich grrraczy.

Wyobraźcie sobie, że na ekranie widzicie grę Splinter Cell: Conviction. W grze wybieramy akurat sposób torturowania naszego przeciwnika. Gdy ten już ma dostać po gębie lub wylądować głową w ubikacji... naszym oczom ukazuje się reklama! I to nie byle jaka, bo główny bohater w niej uczestniczy, wypowiadając słowa "is this the new Degree deodorant I should buy?" (ang. czy to jest nowy dezodorant Degree, który powinienem kupić?). Nie jest to mój wymysł. Sam Fischer naprawdę powiedział coś takiego!

Ja rozumiem, że mamy kryzys, że wszędzie trzeba szukać sposobów na zarobienie pieniędzy, ale bez przesady! Gdybym zobaczył coś takiego, to chyba od razu wyrzuciłbym płytę z grą przez okno. A co Wy sądzicie na ten temat?

Źródło: Joystiq

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)