ShopCamp, czyli e-commerce dla praktyków

ShopCamp, czyli e‑commerce dla praktyków

ShopCamp, czyli e-commerce dla praktyków
Krzysztof Bartnik
11.11.2009 10:45

Praktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji organizują cykl spotkań warsztatowych pod nazwą ShopCamp. Na tej imprezie będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób radzić sobie z realnymi wyzwaniami, przed którymi stają właściciele e-sklepów.

Praktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji organizują cykl spotkań warsztatowych pod nazwą ShopCamp. Na tej imprezie będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób radzić sobie z realnymi wyzwaniami, przed którymi stają właściciele e-sklepów.

Spotkania promują inicjatywę Shopping 2.0, czyli społecznościowego podejścia do budowania relacji między sklepami a ich klientami. Do końca czerwca 2010 roku warsztaty mają objąć pięć miast - pierwszym z nich będzie Łódź, gdzie już 28 listopada odbędzie się ShopCamp numer jeden.

Pomysłodawcą całej inicjatywy jest Viren Bhandari - właściciel Skarpetkowo.pl oraz ambasador funkcjonalności e-commerce w serwisie Flaker. Dzięki zapoczątkowanym na Flakerze flaktestom (flaker.pl/t/flaktesty) w krótkim czasie zwiększył on dwukrotnie sprzedaż w swoim sklepie.

Aktualnie #flaktesty to prawdziwy fenomen, w ramach którego testuje się cygara, alkomaty, notebooki, a nawet przyprawy kuchenne. Poza Virenem w rolach trenerów na ShopCampie wystąpią Konrad Latkowski (VEDIA S.A.), Adam Zygadlewicz (flaker.pl), Jakub Górnicki (Mixxt, Prezi), "Tomek Komercyjny" (tajemniczy autor bloga e-komers.pl), Grzegorz Rusiecki (Kubanskie.pl) oraz Patryk Kadlec (DotPay S.A.). Mecenas nad całą inicjatywą objęła firma DotPay.

Impreza składać się będzie z dwóch części. Po oficjalnym, otwartym spotkaniu odbędą się odpłatne warsztaty dla sklepów e-commerce (płatne), podczas których wspomniani będą omawiać kwestie, związane z funkcjonowaniem uczestniczących w warsztatach sklepów i szukać rozwiązań problemów, z którymi mierzą się ich właściciele. Dodatkowo wybrane sklepy, spośród tych, które wezmą udział w warsztatach, zostaną objęte stałym patronatem ekspertów, a ich rozwój, postępy oraz wprowadzane zmiany będą systematycznie opisywane na shopcamp.pl - oficjalnej stronie przedsięwzięcia.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)